• 0

Wat vinden jullie van deze (nieuwe) drukwerk webshop? Graag jullie mening!

Omschrijving van je concept:

Het aanbieden van (digitaal) drukwerk dat binnen 24 uur verzendklaar is. Oplages t/m 1000 exemplaren dezelfde dag nog met de transporteur mee. Veelal de volgende dag voor 12.00 uur geleverd.

 

Link: http://www.printsprinter.nl

 

P.s. het betreft hoge kwaliteit digitaal drukwerk, vergelijkbaar met offset drukwerk.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Het aanbieden van allerlei soorten drukwerk via http://www.drukwerk-centrum.nl , vooral offset en rotatiedrukwerk.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen mensen de mogelijkheid geven om tegen scherpe tarieven (zijn in veel gevallen de voordeligste) toch snel drukwerk te ontvangen. En om mensen ook onder de 1000 exemplaren een alternatief te bieden voor offsetdrukwerk.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er is één andere website die zich richt op digitaal drukwerk, echter is deze zo onoverzichtelijk dat een leek op het gebied van drukwerk dit niet begrijpt. Daarnaast gebruiken ze termen als 'glad' papier etc. , erg ruim begrip dus!

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop te weten te komen waarom mensen wel of niet zouden bestellen, wat de verbeterpunten van de website zijn en ik hoop te weten te komen wat de eerste reactie van de mensen is. We zijn nu twee weken onderweg en hebben wel een aantal orders mogen ontvangen, echter zijn we benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt!

 

Groet,

Ferry

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

De eerste indruk is nogal schreeuwerig, ik zou liever eerst rustig lezen wat PrintSprinter doet in plaats van overvallen te worden door allerlei knallende cijfers. Een welkomsttekst dus.

 

Daarnaast een greep uit wat foutjes:

- Plaatst u voor 09.00 uw order -> Plaatst u voor 9 uur uw order.

- Uiteraard dient u eerst in onze webshop het te product vinden dat u graag zou willen bestellen.

Onder de specificaties van het product zijn de mogelijke opties te vinden.

 

Desalniettemin word ik er door de teksten wel van overtuigd dat het met de snelheid en kwaliteit van PS wel goed zit.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Simon,

 

Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat het wat fel overkomt, daarmee zijn wij ook een heel andere weg ingeslagen dan onze hoofdwebsite. Wel ben ik van mening dat de plaatjes op de homepage perfect weergeven wat wij doen (m.u.v. de voorjaarsaanbieding), namelijk Altijd snel geleverd, en met hoge kwaliteit.

 

De teksten moeten wij inderdaad eens goed nalopen! Bedankt voor de feedback!

 

Groet,

Ferry

Link naar reactie
  • 0

 

Hoi Ferry,

 

Site ziet er goed uit. Daar kan je volgens mij heel goed uit de weg. De kleuren ogen prettig en de navigatie is helder, dus dit is voor het bestelproces aangenaam. De prijzen zijn (bijna ongeloofwaardig) laag, dat vind ik wel een hele knappe prestatie, gezien de grafische sector onder druk staat.

 

Had zelf nog wel een drietal vragen:

 

- Maak je gebruik van een eigen productie of koop je dit in, net als bijv. Drukwerk-centrum?

 

- Ik zie dat je levert per GLS in je "levertijden"-tekst, alleen heb je boven je site een UPS-logo staan, staat verwarrend.

 

- Qua handelsnaam lijkt het wel veel op "Drukwerksprinter" en er is nog een drukker die heet "Sprintprint". Kan voor verwarring

zorgen, vanwege dezelfde markt waarin je opereert.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 1

Hallo Ferry,

 

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- ik zie (te) veel tik- en taalfouten, zeker voor een drukwerk-site

- kleine, onscherpe (en daardoor nauwelijks leesbare) onderschriften onder je productplaatjes

- je categorie "briefpapier" begint met A3; zijn er écht bedrijven die A3 formaat briefpapier gebruiken?

- e.e.a. komt wat slordig over; onder "uitleg papiersoorten" toon je bijvoorbeeld twee soorten papier in 90 en 120 grams die geschikt zijn als briefpapier; vervolgens kan ik één van die vier soorten niet kiezen en is de andere soort 130 gram geworden; als ik die laatste dan kies, staat in de kop tweemaal "130 gr" en in de kleine lettertjes "120 gr"; en die verwarring blijft terugkomen in de rest van het bestelproces

- Als ik A4 briefpapier bestel, krijg ik als gerelateerd product "Brochures A3 32-zijdig 750 stuks" voor € 7210,50 ... ??

- in stap 1 van je bestelproces krijg ik allemaal niet-ladende plaatjes (rode kruisjes) (IE9/Vista)

 

En zo is er nog wel meer. De grootste tegenvaller vind ik echter dat je je profileert met "Altijd binnen 24 uur verzonden" en vervolgens in het bestelproces doodleuk meldt dat ik daar € 7,50 extra voor moet betalen en dat het anders 2 tot 3 werkdagen duurt. Op dat moment heb je het bij mij echt verspeeld ...

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

 

Hoi Ferry,

 

Site ziet er goed uit. Daar kan je volgens mij heel goed uit de weg. De kleuren ogen prettig en de navigatie is helder, dus dit is voor het bestelproces aangenaam. De prijzen zijn (bijna ongeloofwaardig) laag, dat vind ik wel een hele knappe prestatie, gezien de grafische sector onder druk staat.

 

Had zelf nog wel een drietal vragen:

 

- Maak je gebruik van een eigen productie of koop je dit in, net als bijv. Drukwerk-centrum?

 

- Ik zie dat je levert per GLS in je "levertijden"-tekst, alleen heb je boven je site een UPS-logo staan, staat verwarrend.

 

- Qua handelsnaam lijkt het wel veel op "Drukwerksprinter" en er is nog een drukker die heet "Sprintprint". Kan voor verwarring

zorgen, vanwege dezelfde markt waarin je opereert.

 

Succes.

 

Dag Tjeng,

 

Bedankt voor je antwoord! Het GLS logo moet daar inderdaad komen te staan, dit is een foutje van de ontwerper, goed dat je het zegt.

 

Wij produceren in eigen beheer, net als Drukwerk-Centrum. Dit doen wij in Duitsland. We zijn het Nederlandse dependance om het zo te zeggen.

 

Qua handelsnaam is er inderdaad al erg veel op dit gebied, erg spijtig maar weinig aan te doen!

 

Bedankt voor je reactie!

 

Groet,

Ferry

Link naar reactie
  • 0

Hallo Ferry,

 

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- ik zie (te) veel tik- en taalfouten, zeker voor een drukwerk-site

- kleine, onscherpe (en daardoor nauwelijks leesbare) onderschriften onder je productplaatjes

- je categorie "briefpapier" begint met A3; zijn er écht bedrijven die A3 formaat briefpapier gebruiken?

- e.e.a. komt wat slordig over; onder "uitleg papiersoorten" toon je bijvoorbeeld twee soorten papier in 90 en 120 grams die geschikt zijn als briefpapier; vervolgens kan ik één van die vier soorten niet kiezen en is de andere soort 130 gram geworden; als ik die laatste dan kies, staat in de kop tweemaal "130 gr" en in de kleine lettertjes "120 gr"; en die verwarring blijft terugkomen in de rest van het bestelproces

- Als ik A4 briefpapier bestel, krijg ik als gerelateerd product "Brochures A3 32-zijdig 750 stuks" voor € 7210,50 ... ??

- in stap 1 van je bestelproces krijg ik allemaal niet-ladende plaatjes (rode kruisjes) (IE9/Vista)

 

En zo is er nog wel meer. De grootste tegenvaller vind ik echter dat je je profileert met "Altijd binnen 24 uur verzonden" en vervolgens in het bestelproces doodleuk meldt dat ik daar € 7,50 extra voor moet betalen en dat het anders 2 tot 3 werkdagen duurt. Op dat moment heb je het bij mij echt verspeeld ...

 

Groet,

 

John

 

Dag John,

 

Bedankt voor de grondige analyse. Taalfouten ben ik met je eens, dit moeten we nog goed nalopen.

 

Het kan zijn dat je de browser erg ver hebt uitgezoomd, want bij mij worden de afbeeldingen van de onderschriften perfect weergegeven, maar daar zal ik ook nog even in duiken.

 

Het A3 briefpapier klopt inderdaad niet, dit is een koppelfout geweest want dit moet onder de knop Placemats staan.

 

De papiersoorten; je hebt gelijk, er mist één papiersoort en de afbeelding van 120gr/m2 BioTop is verkeerd, wordt aangepast.

 

De gerelateerde producten kloppen nog niet helemaal, dit wordt beter naar gelang er meer besteld wordt / is. Wij halen deze er eerst uit en zullen dit in een later stadium weer toevoegen.

 

Als het goed is zijn de rode kruisjes inmiddels weg, de afbeeldingen waren niet goed gekoppeld.

 

Over je grootste tegenvaller; ik kan me het interpetatieverschil voorstellen, verzonden is in onze ogen het moment dat het bij ons de deur uit is, zodra het bij de klant is, is het drukwerk geleverd. Echter kan ik me het heel goed voorstellen. Wij zullen het aanpassen naar: "Voor 9:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden" , wellicht dat dit meer duidelijkheid biedt. In 99% van de gevallen levert onze transporteur netjes de volgende dag, echter wil het door overmacht wel eens voorkomen dat dit een dag later geleverd wordt. Als mensen het drukwerk beslist de volgende dag nodig is, betekent dat een extra garantie dat het ook daadwerkelijk geleverd wordt.

 

Bedankt voor de feedback, wij kunnen weer wat punten op de i zetten!

 

Groet,

Ferry

Link naar reactie
  • 0

Interpretatieverschil?

 

Voor 9.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Inclusief verzendkosten.

 

Verzendkosten zijn dan echter € 7,50.

 

Er zijn 2 mogelijkheden qua verzending; standaard verzending is gratis, dus geen garantie op volgende dag levering en express verzending: gegarandeerd de volgende dag voor 12.00 uur geleverd.

 

Daar is toch niks vreemds aan?

Link naar reactie
  • 0

Interpretatieverschil?

 

Voor 9.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Inclusief verzendkosten.

 

Verzendkosten zijn dan echter € 7,50.

 

Er zijn 2 mogelijkheden qua verzending; standaard verzending is gratis, dus geen garantie op volgende dag levering en express verzending: gegarandeerd de volgende dag voor 12.00 uur geleverd.

 

Daar is toch niks vreemds aan?

 

"Dezelfde dag verzonden inclusief verzendkosten" betekent bij elke webshop doorgaans de volgende dag gratis bezorgd.

Bij het bestelproces kun je echter kiezen: 2 of 3 werkdagen of 1 werkdag (+ € 7,50).

 

Ik vrees dat er meer klanten zijn die het niet snappen en hierop afknappen.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 1

"Dezelfde dag verzonden inclusief verzendkosten" betekent bij elke webshop doorgaans de volgende dag gratis bezorgd.

Bij het bestelproces kun je echter kiezen: 2 of 3 werkdagen of 1 werkdag (+ € 7,50).

 

Ik vrees dat er meer klanten zijn die het niet snappen en hierop afknappen.

 

 

 

Volgens mij ontstaat er een probleem doordat de TS het zelf niet snapt terwijl de klanten het juist wel snappen.

Met de tekst "Voor 9:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden" wekt de TS de indruk dat dit standaard service is, helaas blijkt bij het afronden van de order dat deze service ineens extra geld kost, tja . . dan voel je je als klant in de maling genomen.

 

Anyway, de TS snapt wel meer dingen niet

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er is één andere website die zich richt op digitaal drukwerk, echter is deze zo onoverzichtelijk dat een leek op het gebied van drukwerk dit niet begrijpt. Daarnaast gebruiken ze termen als 'glad' papier etc. , erg ruim begrip dus!

 

Als je denkt dat je maar een concurrent hebt op het gebied van digitaal drukwerk dan begrijp je of niet hoe google werkt of je doet alsof.

 

Link naar reactie
  • 0

"Dezelfde dag verzonden inclusief verzendkosten" betekent bij elke webshop doorgaans de volgende dag gratis bezorgd.

Bij het bestelproces kun je echter kiezen: 2 of 3 werkdagen of 1 werkdag (+ € 7,50).

 

Ik vrees dat er meer klanten zijn die het niet snappen en hierop afknappen.

 

 

 

Volgens mij ontstaat er een probleem doordat de TS het zelf niet snapt terwijl de klanten het juist wel snappen.

Met de tekst "Voor 9:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden" wekt de TS de indruk dat dit standaard service is, helaas blijkt bij het afronden van de order dat deze service ineens extra geld kost, tja . . dan voel je je als klant in de maling genomen.

 

Anyway, de TS snapt wel meer dingen niet

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er is één andere website die zich richt op digitaal drukwerk, echter is deze zo onoverzichtelijk dat een leek op het gebied van drukwerk dit niet begrijpt. Daarnaast gebruiken ze termen als 'glad' papier etc. , erg ruim begrip dus!

 

Als je denkt dat je maar een concurrent hebt op het gebied van digitaal drukwerk dan begrijp je of niet hoe google werkt of je doet alsof.

 

 

Om de verwarring m.b.t. de levertijden weg te nemen hebben we de verzendopties in de checkout aangepast, en extra uitleg geplaatst. Wij kunnen standaard niet garanderen dat de GLS binnen 1 werkdag de zending af geeft, vandaar in eerste instantie de andere keuze.

Link naar reactie
  • 0

 

Ik kijk dagelijks op drukwerksites om voor klanten drukwerk te bestellen, maar na wat uitvoeriger hiernaar gekeken te hebben zag ik dit op je homepage staan: "Altijd binnen 24 uur verzonden" (incl. verzendkosten, excl. btw)

 

Zoals eerder al werd aangegeven, als jij garandeert dat het binnen 24 uur verzonden is, waarbij dit in de prijs zit inbegrepen, verwacht je in een later proces geen extra kosten om te profiteren van jullie service dat de bestelling binnen 24 uur verzonden wordt. Dit geef je immers zelf aan, zie ook bijlage.

 

Extra kosten of gewijzigde levertijden zou je van te voren moeten communiceren. Bijv. Levering vanaf 3 werkdagen, 24 uurs levering mogelijk. Die 7,50 is mij niet duidelijk voor wat dat is, maar ook dat zou je duidelijk moeten specificeren, zodat de bezoeker niet met open vragen blijft zitten.

 

verzendkosten.jpg.e29f3f61a4a4da1038b36b93d0c4131e.jpg

Link naar reactie
  • 0

Wij kunnen standaard niet garanderen dat de GLS binnen 1 werkdag de zending af geeft, vandaar in eerste instantie de andere keuze.

 

Als je geen grip hebt op de verzending en dit niet kan garanderen, dan zou je die "24 uur verzonden" regel niet zo prominent moeten communiceren. Zou daarin iets terughoudender zijn om teleurstellingen te voorkomen.

Link naar reactie
  • 0

 

Ik kijk dagelijks op drukwerksites om voor klanten drukwerk te bestellen, maar na wat uitvoeriger hiernaar gekeken te hebben zag ik dit op je homepage staan: "Altijd binnen 24 uur verzonden" (incl. verzendkosten, excl. btw)

 

Zoals eerder al werd aangegeven, als jij garandeert dat het binnen 24 uur verzonden is, waarbij dit in de prijs zit inbegrepen, verwacht je in een later proces geen extra kosten om te profiteren van jullie service dat de bestelling binnen 24 uur verzonden wordt. Dit geef je immers zelf aan, zie ook bijlage.

 

Extra kosten of gewijzigde levertijden zou je van te voren moeten communiceren. Bijv. Levering vanaf 3 werkdagen, 24 uurs levering mogelijk. Die 7,50 is mij niet duidelijk voor wat dat is, maar ook dat zou je duidelijk moeten specificeren, zodat de bezoeker niet met open vragen blijft zitten.

 

 

 

Dank voor de reactie, echter kom je met een oude screenshot, dit "probleem" is inmiddels opgelost. Zie bijgesloten screenshot, ik denk dat dit alle problemen oplost.

ps-verzending.thumb.jpg.ddea29e34becb63a3dc4f28d6f967be1.jpg

Link naar reactie
  • 0

"Dezelfde dag verzonden inclusief verzendkosten" betekent bij elke webshop doorgaans de volgende dag gratis bezorgd.

Bij het bestelproces kun je echter kiezen: 2 of 3 werkdagen of 1 werkdag (+ € 7,50).

 

Ik vrees dat er meer klanten zijn die het niet snappen en hierop afknappen.

 

 

 

Volgens mij ontstaat er een probleem doordat de TS het zelf niet snapt terwijl de klanten het juist wel snappen.

Met de tekst "Voor 9:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden" wekt de TS de indruk dat dit standaard service is, helaas blijkt bij het afronden van de order dat deze service ineens extra geld kost, tja . . dan voel je je als klant in de maling genomen.

 

Anyway, de TS snapt wel meer dingen niet

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er is één andere website die zich richt op digitaal drukwerk, echter is deze zo onoverzichtelijk dat een leek op het gebied van drukwerk dit niet begrijpt. Daarnaast gebruiken ze termen als 'glad' papier etc. , erg ruim begrip dus!

 

Als je denkt dat je maar een concurrent hebt op het gebied van digitaal drukwerk dan begrijp je of niet hoe google werkt of je doet alsof.

 

 

Volgens mij begrijp ik het heel goed. De opbouwende kritiek van de vorige posters kan ik iets mee, met deze post niet.

 

Wat zie jij als concurrent, ieder simpel webshopje dat opgestart is? Er is slechts 1 die ten eerste alleen digitaal aanbiedt, daarnaast ook dezelfde dag het drukwerk nog aan de koerier meegeeft en die een noemenswaardige klantenkring heeft opgebouwd. Wellicht kijk ik iets te specifiek, echter hebben wij uiteraard goed gekeken naar andere webshops. Maar om het direct concurrentie te noemen, nee.

Link naar reactie
  • 0
Wat zie jij als concurrent, ieder simpel webshopje dat opgestart is? Er is slechts 1 die ten eerste alleen digitaal aanbiedt, daarnaast ook dezelfde dag het drukwerk nog aan de koerier meegeeft en die een noemenswaardige klantenkring heeft opgebouwd.

 

Zoeken op drukwerk online bestellen levert 318.000 zoekresultaten op.

 

Als afnemer boeit het mij niet hoe mijn briefpapier of folder gedrukt/geprint word, los daarvan, de meeste mensen zien het verschil toch niet.

Ander dingetje, het logo op de site is niet aanklikbaar, veel sites leiden je dan terug naar de homepage.

 

 

Maar goed, blijkbaar wil jij digitaal en "vandaag verzenden" als USP naar voren brengen, waarom zie ik dat dan nauwelijks terug op je site?

 

Als ik meer inzoom op wat je nu eigenlijk aanbied kom ik tegenstrijdigheden tegen.

Je noemt je bedrijf PRINTsprinter.nl en hebt als payoff "snel digitaal DRUKwerk"

Printen is geen drukwerk, gelukkig staat er onderaan dat jullie werken met een HP Indigo 5500, een apparaat dat eruit ziet als een standaard kopier. oh dus jullie zijn toch een printshop.

 

Als ik vervolgens kijk naar de uitleg over digitaal drukken snap ik er nog minder van, het is een printer maar dan eentje die geen toner gebruikt maar vloeistof, ow een inkjetprinter. Nou ja, het zal wel. ik wil gewoon dat mijn briefpapier er netjes uitziet en heb geen tijd om mij te verdiepen in de techniek.

Wat jij nu precies levert begrijp ik niet, ik shop nog wel even (online) verder.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Een onhandigheidje: ik kan de kortingscode niet knippen & plakken, dat betekent hinderlijk overschrijven. Een kortingscode als 00001042012 zou gemakkelijker zijn.

 

Ik krijg trouwens wel het gevoel dat de review van André de Vries fake is. Welke klant vat alle voordelen van PS nog eens keurig in zijn review samen en haalt ook nog even de concurrentie omlaag?

André is wel héél enthousiast: hij bestelt donderdagmorgen reeds vóór 9 uur het drukwerk en gaat na ontvangst vrijdagmorgen binnen vijftien minuten een review schrijven.

Pietsie onwaarschijnlijk allemaal. Als ik een naam zou moeten verzinnen zou ik als achternaam overigens niet De Vries kiezen.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wat zie jij als concurrent, ieder simpel webshopje dat opgestart is? Er is slechts 1 die ten eerste alleen digitaal aanbiedt, daarnaast ook dezelfde dag het drukwerk nog aan de koerier meegeeft en die een noemenswaardige klantenkring heeft opgebouwd.

 

Zoeken op drukwerk online bestellen levert 318.000 zoekresultaten op.

 

Als afnemer boeit het mij niet hoe mijn briefpapier of folder gedrukt/geprint word, los daarvan, de meeste mensen zien het verschil toch niet.

Ander dingetje, het logo op de site is niet aanklikbaar, veel sites leiden je dan terug naar de homepage.

 

 

Maar goed, blijkbaar wil jij digitaal en "vandaag verzenden" als USP naar voren brengen, waarom zie ik dat dan nauwelijks terug op je site?

 

Als ik meer inzoom op wat je nu eigenlijk aanbied kom ik tegenstrijdigheden tegen.

Je noemt je bedrijf PRINTsprinter.nl en hebt als payoff "snel digitaal DRUKwerk"

Printen is geen drukwerk, gelukkig staat er onderaan dat jullie werken met een HP Indigo 5500, een apparaat dat eruit ziet als een standaard kopier. oh dus jullie zijn toch een printshop.

 

Als ik vervolgens kijk naar de uitleg over digitaal drukken snap ik er nog minder van, het is een printer maar dan eentje die geen toner gebruikt maar vloeistof, ow een inkjetprinter. Nou ja, het zal wel. ik wil gewoon dat mijn briefpapier er netjes uitziet en heb geen tijd om mij te verdiepen in de techniek.

Wat jij nu precies levert begrijp ik niet, ik shop nog wel even (online) verder.

 

 

 

Jouw antwoord geeft perfect weer dat je duidelijk geen kaas van de grafische sector hebt gegeten, ook al onderschat ik je kwaliteiten zeker niet.

 

Als afnemer maakt de productie van je folder wel degelijk uit, daar offsetprodukties langer duren, en digitaal geprint vaak matige kwaliteit betreft. Dat verschil is goed zichtbaar.

 

Printsprinter - Print is in het engels drukken of printen

Snel Digitaal Drukwerk - Omdat het digitaal drukwerk is, en zeker geen printwerk

HP Indigo 5500 - Een digitale drukpers die werkt met vloeibare inkten, waardoor het offset drukwerk benadert. Het heet niet voor niks een digitale pers. Verschil met offset drukwerk is dat er geen platen aangemaakt hoeven te worden, geen printer dus.

Printshop? Nee zeker niet. Maar daar hoef ik verder niet op in te gaan.

 

Wat wij leveren is digitaal drukwerk, op korte termijn. Snel digitaal drukwerk.

Link naar reactie
  • 0

Een onhandigheidje: ik kan de kortingscode niet knippen & plakken, dat betekent hinderlijk overschrijven. Een kortingscode als 00001042012 zou gemakkelijker zijn.

 

Ik krijg trouwens wel het gevoel dat de review van André de Vries fake is. Welke klant vat alle voordelen van PS nog eens keurig in zijn review samen en haalt ook nog even de concurrentie omlaag?

André is wel héél enthousiast: hij bestelt donderdagmorgen reeds vóór 9 uur het drukwerk en gaat na ontvangst vrijdagmorgen binnen vijftien minuten een review schrijven.

Pietsie onwaarschijnlijk allemaal. Als ik een naam zou moeten verzinnen zou ik als achternaam overigens niet De Vries kiezen.

 

 

Dag SImon, de kortingscode is inderdaad makkelijker als dit te kopiëren is.

 

Ik kan je melden dat wij zeker zelf geen reviews gaan schrijven! Wat wij wel doen is een mailtje sturen nadat de factuur is aangemaakt, om te vragen of zij na levering een review willen schrijven. Dat men dit 20 minuten na ontvangst doet is erg snel, maar zeker niet ons eigen werk. Al begrijp ik je vermoeden wel.

 

Groet,

Ferry

Link naar reactie
  • 0

Wat wij leveren is digitaal drukwerk, op korte termijn. Snel digitaal drukwerk.

 

Kortom

Digitaal drukken, drukwerk met de snelheid van printen en de kwaliteit van offset drukwerk

 

Jammer dat ik dat niet op je site lees

Ik denk dat je je USP's beter uit moet lichten door duidelijker het verschil tussen offsetdrukwerk, printen en digitaal drukken uit te leggen, dan kun je duidelijker communiceren dat digitaal drukken het nieuwste van het nieuwste is.

Voeg daar aan toe dat je door deze innovatie zeer snel kunt leveren en het is duidelijk dat jij anders bent als die 318.000 online drukwerksites.

Tenminste als je dat helder communiceert op je website en je dus misschien de lay-out vormgeving overhoop moet halen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 84 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.