Ik sta al jaren op gezellige oranjebraderieen heerlijk om te doen, echter heel veel veel verdienen zit er nooit bij. Wat ik ook opkoop het beste idee moet nog komen.. Mijn vraag is: waarmee hebben jullie succes gehad en zijn er mensen met goede ideeen wat wellicht goed zou gaan lopen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nlmx5
nlmx5
Hallo allemaal,
Ik sta al jaren op gezellige oranjebraderieen heerlijk om te doen, echter heel veel veel verdienen zit er nooit bij. Wat ik ook opkoop het beste idee moet nog komen.. Mijn vraag is: waarmee hebben jullie succes gehad en zijn er mensen met goede ideeen wat wellicht goed zou gaan lopen?
eerdere niet succesvolle koninginnedag verkopen:
oranjespullen
kaarsen
nieuwe spulletjes
rommel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35925-ideetjes-voor-koninginnedag-braderie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag