Beter goed gekopieerd dan 1 uur overwerken op een eigen design ...

Aanbevolen berichten

Ik zou wel eens de motivatie van zo'n designer willen lezen; waarom ze nou voor deze vorm kiezen. Van GSK kan ik me het voorstellen, de drie namen in een driehoek. Misschien verwijst de driehoek van PostNL naar het vroegere PTT. Maar ik heb het logo van Zalando altijd zo vaag gevonden, het doet me op geen enkele manier aan het bedrijf denken.

 

Of het gejat is? Ik weet het niet. Als ik een shabby ontwerper was geweest die een logo moest rippen voor een startende schoenenwebshop, was PostNL wel het laatste waar ik aan had gedacht. :)

Link naar reactie

Vind het wel leuk dat hier een simpele basisvorm en een kleur ter discussie worden gesteld. Een oranje plectrum. Loop eens een supermarkt in en zet de 2 topmerken wasmiddel naast elkaar: Omo (Unilever) en Ariël (P&G).

85d50681-70b4-48d0-a629-a01b955be436_ariel%20logo200.jpg

omo.jpg

 

Hier zie je optimalisatie aan het werk. Weet dat hier heel veel geld in is gaan zitten.

 

Het komt dus vaker voor. En ik heb me voor mijn logo ook laten inspireren. Dat mag namelijk.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.