Voor een klant van mij wil ik het advies geven om een nieuw demofilmpje te laten maken.
Het gaat om een technisch apparaat (ionen in water meter) wat men wereldwijd wil verkopen.
Hebben ondernemers op dit forum ervaring met het laten maken van een demo filmpje?
Zo ja, wat kostte het maken ervan ongeveer?
Wij zitten te denken aan 3 a 5 minuten om de diverse handelingen te kunnen laten zien. Men kan een PDF downloaden waar e.e.a. nog eens nader toegelicht wordt. Probleem is dat dit een klein bedrijf betreft met beperkte middelen. Nu kan een professionele film snel duur zijn. Door een vriendje gemaakt is snel te amateuristisch. Gezien de doelgroep (gebruikers met een zeer technische achtergrond) moet het zeker niet 'glossy' zijn maar ook weer niet te amateuristisch.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gerard G
Gerard G
Voor een klant van mij wil ik het advies geven om een nieuw demofilmpje te laten maken.
Het gaat om een technisch apparaat (ionen in water meter) wat men wereldwijd wil verkopen.
Hebben ondernemers op dit forum ervaring met het laten maken van een demo filmpje?
Zo ja, wat kostte het maken ervan ongeveer?
Wij zitten te denken aan 3 a 5 minuten om de diverse handelingen te kunnen laten zien. Men kan een PDF downloaden waar e.e.a. nog eens nader toegelicht wordt. Probleem is dat dit een klein bedrijf betreft met beperkte middelen. Nu kan een professionele film snel duur zijn. Door een vriendje gemaakt is snel te amateuristisch. Gezien de doelgroep (gebruikers met een zeer technische achtergrond) moet het zeker niet 'glossy' zijn maar ook weer niet te amateuristisch.
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.
Bedankt alvast
Gerard
Gerard Groenewegen
http://nl.linkedin.com/in/gerardgroenewegen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36512-op-welke-kosten-moet-je-rekenen-voor-een-redelijke-demonstratie-film/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag