Heb het in het onderwerp al een beetje omschreven, maar een vraag over de volgende situatie:
Ik heb een voorziening die in 2008 al opgenomen is in de BV 1. Die BV 1 is per 1-1-11 in een fiscale eenheid met een BV 2 gekomen. Voorziening is niet meer nodig, en valt vrij in 2012. Is de winst die daarbij ontstaat in BV1 te verrekenen met verlies wat ik heb in BV2?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
alex789
alex789
Hallo,
Heb het in het onderwerp al een beetje omschreven, maar een vraag over de volgende situatie:
Ik heb een voorziening die in 2008 al opgenomen is in de BV 1. Die BV 1 is per 1-1-11 in een fiscale eenheid met een BV 2 gekomen. Voorziening is niet meer nodig, en valt vrij in 2012. Is de winst die daarbij ontstaat in BV1 te verrekenen met verlies wat ik heb in BV2?
Alvast bedankt voor een antwoord!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36596-fiscale-eenheid-vpb-vrijval-voorziening-die-voor-fe-al-bestond-verrekenbaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag