• 0

Waar kun je goedkoop software laten ontwikkelen?

Als je in Nederland een software wilt laten ontwikkelen die bijv automatisch mails stuurt aan mensen op speurders of marktplaats , dan betaal je daar gauw 1000-2000 euro voor. Dat kost dus veelste veel geld.

 

Mijn vraag is , waar kun je goedkoop software laten maken? Heeft iemand daar ervaring mee? Misschien in het buitenland?

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Altan. Alleen mail zenden levert een gerenommeerd autobedrijf nauwelijks wat op. Je zult toch duidelijk iets moeten tonen, zoals deze uit je showroom! Dan kun je pas echt scoren.

 

Hiçbir şey için güneş geliyor!

 

6_1338313511.jpg

Link naar reactie
  • 0

Topic gaat zoals vaker weer alle kanten uit...

 

 

Wellicht kan TS en de rest zich richten op de originele vraagstelling zodat het dit keer wel goed gaat ;D

 

Vraag is:

 

 

Als je in Nederland een software wilt laten ontwikkelen die bijv automatisch mails stuurt aan mensen op speurders of marktplaats , dan betaal je daar gauw 1000-2000 euro voor. Dat kost dus veelste veel geld.

 

Mijn vraag is , waar kun je goedkoop software laten maken? Heeft iemand daar ervaring mee? Misschien in het buitenland?

 

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Topic gaat zoals vaker weer alle kanten uit...

 

 

Wellicht kan TS en de rest zich richten op de originele vraagstelling zodat het dit keer wel goed gaat ;D

 

Vraag is:

 

 

Als je in Nederland een software wilt laten ontwikkelen die bijv automatisch mails stuurt aan mensen op speurders of marktplaats , dan betaal je daar gauw 1000-2000 euro voor. Dat kost dus veelste veel geld.

 

Mijn vraag is , waar kun je goedkoop software laten maken? Heeft iemand daar ervaring mee? Misschien in het buitenland?

 

2000 euro voor een stukje maatsoftware s weinig. Een goede ontwikkelaar zal tussen de 75 en 150 per uur kunnen rekenen, maar TS wil dat niet onderkennen.

Link naar reactie
  • 0

Bekijk het eens anders,

 

500 mails per dag, 5 dagen in de week , 52 weken op een jaar = 130.000 mails per jaar

 

Hoe lang doe jij over een mailtje typen?? 1 minuut gemiddeld? (ik doe eerder 5 minuten per mailtje dus ik ga nog van weinig uit) en laten we er eens vanuit gaan dat dit programma de helft van je mailtjes kan gaan versturen/beantwoorden...

 

Dat zijn dus 65.000 minuten per jaar die je kan gaan besparen!!!!! (1083uur dus)

 

Als ik die uren per jaar kan gaan besparen tegen een investering van 2000 euro zou ik het een koopje vinden!!

 

(en dan kan je waarschijnlijk dat programma over 5 jaar nog gebruiken... Tel uit je winst!)

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als perse zo goedkoop mogelijk moet kan je eens op freelancer.com een project plaatsen of op elance.com. Krijg je waarschijnlijk aanbiedingen van tussen de 50 en 5000 euro maar kan je dus de allergoedkoopste kiezen.

 

Als je dichterbij wil kijken op tbforum.nl vind je wel een scholier met 5 uur php ervaring die voor paar tientjes wil doen.

Link naar reactie
  • 0

 

 

Als je in Nederland een software wilt laten ontwikkelen die bijv automatisch mails stuurt aan mensen op speurders of marktplaats , dan betaal je daar gauw 1000-2000 euro voor. Dat kost dus veelste veel geld.

 

Als je 2000 euro teveel geld vindt voor het laten ontwikkelen van software, dan denk ik dat je geen software moet laten ontwikkelen. Voor 2000 euro kan een programmeur een week werken, en in een week maak je geen robuuste software.

Link naar reactie
  • 0

2000 euro aan cash per week? Dat is echt te gek voor woorden. Het is crisis , gewoon omlaag gooien die prijzen. En anders hebben ze weer een klant verloren. Ik ben daarnaast ook op zoek naar scholieren die een beetje verstand hebben van zulke dingen.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Bekijk het eens anders,

 

500 mails per dag, 5 dagen in de week , 52 weken op een jaar = 130.000 mails per jaar

 

Hoe lang doe jij over een mailtje typen?? 1 minuut gemiddeld? (ik doe eerder 5 minuten per mailtje dus ik ga nog van weinig uit) en laten we er eens vanuit gaan dat dit programma de helft van je mailtjes kan gaan versturen/beantwoorden...

 

Dat zijn dus 65.000 minuten per jaar die je kan gaan besparen!!!!! (1083uur dus)

 

Als ik die uren per jaar kan gaan besparen tegen een investering van 2000 euro zou ik het een koopje vinden!!

 

(en dan kan je waarschijnlijk dat programma over 5 jaar nog gebruiken... Tel uit je winst!)

 

 

 

 

 

 

 

Klopt , alleen de probleem is dat het nog niet zeker is hoe marktplaats/speurders etc zullen reageren. Ik wil het eerst proberen via een andere ip adres , paar maanden. De kans bestaat dat ze toch opeens moeilijk doen , je weet maar nooit.

 

Ik wil het iniedergeval wel proberen. Maar de kosten moeten niet belachelijk hoog zijn. Pas wanneer het zeker is dat ik het voor een lange tijd kan gebruiken en daadwerkelijk wat aan kan verdienen , dan wil ik ''achteraf'' wel een extra betaling uitbetalen. 1000 euro etc is dan geen probleem.

 

Mja het is dus nog niet zeker wat voor effect het zal hebben. Daarom ben ik momenteel erg voorzichtig. Centjes verdienen gaat niet zo makkelijk tegenwoordig. Moet goed oppassen. Als je niet voorzichtig te werk gaat , en het loopt verkeerd af , dan mag je die knaken weer aftikken waarna je die centjes nooit meer terug zult zien.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

2000 euro aan cash per week? Dat is echt te gek voor woorden. Het is crisis , gewoon omlaag gooien die prijzen. En anders hebben ze weer een klant verloren. Ik ben daarnaast ook op zoek naar scholieren die een beetje verstand hebben van zulke dingen.

 

Dat is is vraag in je topic niet. Ga nu is door op de antwoorden die op je topic worden gegeven en ga niet ineens over de crisis beginnen.

 

je vraagt :

 

 

 

Mijn vraag is , waar kun je goedkoop software laten maken? Heeft iemand daar ervaring mee? Misschien in het buitenland?

 

Je hebt daar antwoorden op gekregen. Reageer daar op als je daar nog vragen over hebt. Of is het zo helemaal helder? Wellicht kan je dan wat vragen beantwoorden van collega HL leden die nog open staan.

 

Succes!

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Zag net op payscale dat het gemiddeld uurloon in India voor een software engineer zo ongeveer het laagste is met omgerekend 16 euro per uur.

 

Even bellen met India dus.

 

Topic kan op slot nu je je antwoord hebt?

 

Deal , ik weet ongeveer al wat ik moet doen.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.