Ben importeur voor Nederland. Helaas wordt dit product zonder toestemming van de producent en merkenrechthouder in Amerika door een andere partij geimporteerd vanuit buiten Europa naar Nederland. Dit mag niet.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan stoppen? Volgens de Douane is de wetgeving in Nederland hierin niet voorzien.
Ik loop dus vast. Kan ik als importeur dit aanpakken of is dit voorbehouden aan de producent en merkhouder?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frank van Soest
Frank van Soest
Wie kan mij op weg helpen?
Ben importeur voor Nederland. Helaas wordt dit product zonder toestemming van de producent en merkenrechthouder in Amerika door een andere partij geimporteerd vanuit buiten Europa naar Nederland. Dit mag niet.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan stoppen? Volgens de Douane is de wetgeving in Nederland hierin niet voorzien.
Ik loop dus vast. Kan ik als importeur dit aanpakken of is dit voorbehouden aan de producent en merkhouder?
Alvast bedankt.
Frank van Soest
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37398-parallelimport-van-buiten-de-eer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag