Ik en mijn vriend zijn van plan te gaan ondernemen in de mode branche.
We willen een kledingwinkel gaan beginnen in Leiden aan de Haarlemmerstraat.
Ook weten we dat dit een risico volle branche is, maar wij zijn er van overtuigt dat we een goed concept hebben, en dat Leiden voor ons de perfecte locatie is gezien ons doelgroep.
Qua prijs van onze kleding zullen vallen in het middensegment.
Ons doelgroep zullen modieuze, jonge vrouwen tussen de 18 en 35 jaar zijn.
We zijn momenteel bezig met het ondernemingsplan/financieelplan, financiering, marktonderzoek, opzoek naar geschikte leverancier/groothandels/merken in het World Fashion Centre, en ons verdiepen in het ondernemen zelf.
Want ervaring in de mode branche is er uiteraard al.
Nou lopen wij als aankomende, jonge starters vooral tegen het financiële plaatje aan.
De ambitie, wil, en gevoel voor het ondernemen in deze branch zijn er, maar we kunnen de banken geen zekerheden bieden.
Nou kwamen wij uit bij Qredits, dit is een organisatie dat microkredieten verstrekt aan MKB ondernemers/starters.
Mijn vraag is of er hier jonge ondernemers zijn die wellicht ervaring met deze organisatie hebben?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wrmss
wrmss
Beste mensen,
Ik en mijn vriend zijn van plan te gaan ondernemen in de mode branche.
We willen een kledingwinkel gaan beginnen in Leiden aan de Haarlemmerstraat.
Ook weten we dat dit een risico volle branche is, maar wij zijn er van overtuigt dat we een goed concept hebben, en dat Leiden voor ons de perfecte locatie is gezien ons doelgroep.
Qua prijs van onze kleding zullen vallen in het middensegment.
Ons doelgroep zullen modieuze, jonge vrouwen tussen de 18 en 35 jaar zijn.
We zijn momenteel bezig met het ondernemingsplan/financieelplan, financiering, marktonderzoek, opzoek naar geschikte leverancier/groothandels/merken in het World Fashion Centre, en ons verdiepen in het ondernemen zelf.
Want ervaring in de mode branche is er uiteraard al.
Nou lopen wij als aankomende, jonge starters vooral tegen het financiële plaatje aan.
De ambitie, wil, en gevoel voor het ondernemen in deze branch zijn er, maar we kunnen de banken geen zekerheden bieden.
Nou kwamen wij uit bij Qredits, dit is een organisatie dat microkredieten verstrekt aan MKB ondernemers/starters.
Mijn vraag is of er hier jonge ondernemers zijn die wellicht ervaring met deze organisatie hebben?
Bij voorbaat dank,
Bo
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37436-jonge-ondernemers-ervaring-qredits/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag