• 0

Waar laat je je visitekaartjes?

Nadat je een zakelijke relatie ontmoet hebt, krijg je 9 van de 10x een visitekaartje mee naar huis. Weggooien doe je hem niet, want het kan altijd nog eens van pas komen. Maar waar laat je die dingen?

Op internet kwam ik erg veel visitekaartmappen tegen, maar ik ben op zoek naar een soort showtasje voor in een ringband multomap, maar die ben ik nog nergens tegen gekomen. Wie wel?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Volgens mij is het slimmer om een goede relatiedatabase op te zetten en de gegevens van het visitekaartje hier in over te nemen.

 

Je kunt eventueel het visitekaartje nog inscannen en die aan de relatie koppelen, voor het logo van het bedrijf of de foto van de persoon.

 

Zo kun je ook contactmomenten met de relatie bijhouden en creeer je een goed relatienetwerk.

Link naar reactie
  • 0

Als ik thuis kom na een dag waarbij ik er een paar heb gekregen (9 van de 10?? dat doe ik nooit, alleen serieuze / aardige mensen krijgen mijn kaartje ;) ) voer ik alle kaartjes in mijn CRM met een notitite waar en wanneer ik ze heb ontmoet. En dan meestal, omdat het al uitgefilterde relaties zijn stuur ik meteen een follow-up mailtje.

 

De visitekaartjes gaan op de grote stapel, gewoon in een bak.

 

Jelmer.

Link naar reactie
  • 0

offtopic: Dat hangt natuurlijk sterk van het CRM systeem af. Sommige CRM systemen kunnen alles bijhouden en dus ook Waar je iemand hebt ontmoet, wanneer, waar het eerste gesprek over ging etc. Andere registeren alleen de basis gegevens van een bedrijf en afspraken die je hebt.

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie
  • 0

Alle mogelijke opties zijn al genoemd, maar toch even reageren.. ;D

 

Bij een goede kantoor en boekhandel kun je die A4 vellen kopen, kijk ook eens bij een postorder bedrijf als Viking...?

 

verder gebruik ik (for the time being) een standaard database in Access (zelfs via een wizard te maken!). (Adressen)bestand waar je alles in kunt voeren en wanneer ik iemand weer heb gesproken voeg ik een call toe. Niks geen CRM pakket (nog). Werkt prima :) Heb ik altijd 'aan' staan, als ik gebeld wordt kan ik of de persoon opzoeken en kijken wat de laatste stand van zaken ook alweer was, of bij een nieuw persoon gegevens invoeren...

 

Verder een praktische map met de kaartjes, zodat ik onderweg ook mensen kan bellen/bereiken.

 

Laat me weten waar je zo'n telefoonkaartenverzamelwinkel (leuk woord voor galgje) hebt gevonden, dat dat bestaat!!!

 

 

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie
  • 0

Mijn visitekaartjes stop ik al jarenlang rigoreus in Outlook. Handig want tegenwoordig heb je Outlook eigenlijk altijd bij je, op je laptop of je mobiel en zelfs thuis.

 

Omdat er in mijn omgeving flink wat mensen zijn die stapels visitekaartjes naast hun computer hebben liggen heb ik besloten om een dienst op te zetten die visitekaartjes scant voor anderen.

 

Ben je "lui" maar wil je nu eindelijk wel eens een makkelijk doorzoekbare back up van je verzamelde kaartjes kijk dan eens op www.spammerdespam.nl. Wij scannen uw visitekaartjes. Je moet er toch niet aan denken dat je op een slechte dag één van je visitekaartmapjes kwijt bent of thuis hebt laten liggen terwijl je er dringend om verlegen zit?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.