• 0

branch info voor mijn bedrijfje??

???hallo ik begin binnenkort een bedrijfje in partijgoederen...........ja en zie daar maar de juiste branch info voor te vinden , want het kunnen wel een 100tal verschillende producten zijn.

Misschien wel van sokken tot strijkijzers.

Mijn vraag is dus of er iemand is die mij hier advies in kan geven wat ik het beste kan doen.

Mijn ondernemingsplan is zo goed als klaar , maar om de puntjes op de i te zetten wil ik veel info verzamelen.

Nou alvast bedankt groetjes Caroline

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Ja sorry hoor , maar dat een schoenewinkel in schoenen doet dat begrijp ik echt wel . Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel . Geef niet daar om beschrijf ik ook PARTIJGOEDEREN dit kan van alles zijn en om van elk product die bestaat de branchgegevens te halen is gekke werk.

En ja ik heb bijna alles klaar alleen wil ik de puntjes op de i zetten zoals ik al zei.

Toch bedankt maar als ik niet zou weten dat een schoenen winkel in schoenen doet kan ik beter geen bedrijf beginnen.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel.

 

Hangt ervan af wat jij bedoelt. ;D

 

In ieder geval bestaat er geen concrete informatie (omzetcijfers) over partijenhandel, juist omdat dat geen sector op zich is. Vroeger had De Jaarbeurs elk jaar een partijenbeurs, en die heette Stocklots. Maar dat is een heel breed begrip. Je kan complete treinstellen kopen als stocklot. Grote winkelketens hebben soms één vestiging waar ze hun overschotten dumpen, meestal ontdaan van merkaanduidingen. In Zeeland staat een bedrijf waar levensmiddelen over de UHT tot varkensvoer verwerkt worden. Er zijn handelaren die partijen bij de fabriek kopen, en handelaren die andere handelaren van overschotten afhelpen. Er is groothandel en detailhandel. Je vindt stocklots in (vliegende) winkels, bij De Bijenkorf (dwaze dagen), op de markt en op internet. Xenos heeft ca 70% stocklots, schat ik. Maar dat wist je allemaal al. Dus wat bedoel je precies?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

oke misschien had ik iets duidelijker kunnen zijn , maar partijgoederen bedoel ik mee de ambulantehandel en wel non-food (detail) Maar dat wist je waarschijnlijk al alleen vermelde ik het niet duidelijk genoeg .

Gelukkig heb ik net al per post al mn vragen beantwoord gekregen via een detail vereneging ,

Toch bedankt

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 161 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.