Al enige maanden zijn we online en (wellicht ook omdat ik het erg leuk vind) het werd tijd om de website enigszins te vernieuwen. Het had naar mijn inziens geen duidelijke structuur en tevens waren er bepaalde onderdelen niet helemaal 'af'.
Enigszins bang voor de vernieuwing, omdat conversies goed zijn, toch maar de beslissing gemaakt om de webwinkel enigszins een frisse uitstraling te geven.
We verkopen bescherming voor je smartphone en tablet. Hier is het niet tot gelimiteerd. Daarnaast verkopen we een hoop leuke accessoires die van toepassing zijn bij je smartphone en tablet. Maar ook andere handige en belangrijk: stijlvolle accessoires dat met bekabeling te maken heeft.
We zijn voornamelijk gericht op Apple en Samsung. De andere categorieen zijn enigszins verwaardloosd, zodra er tijd is worden die opgefrist.
Verder kan ik wel een heel verhaal gaan ratelen over het concept maar dat heeft geen toevoeging de feedback die ik hoop te ontvangen.
Als je een duidelijke productpagina wilt zien, kun je het beste het eerste product op de homepage aanklikken, de rest is er slechts met een bestand ingestopt.
note: het design van de (vernieuwde) website gaat over naar het verouderde design (ivm producten en categorieen die in de andere database bevinden). Wil je aandacht spenderen aan de inhoud van de producten, kijk dan op de website met het verouderde design.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Aan de website gewerkt om deze te vernieuwen, is inmiddels zo goed als klaar op het compleet testen na.
Momenteel is er nog iemand bezig met het navigatie menu, wordt nog aan gewerkt dus.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Men kennis laten maken met een scala aan nieuwe producten waar ze wellicht nog nooit eerder van hadden gehoord. Ook is het een uitdaging om men te overtuigen dat ze met een smartphone van 500 euro, beter accessoires voor 50 euro kunnen kopen dan accessoires voor slechts 10 euro.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Naast de handvol aantallen die het goed doen, zijn er een hoop die 'rotzooi' verkopen vanuit china en die ook zo overkomen. Een beetje de euroshoppers van de albert heijn. Vergelijk ons assortiment met het AH huismerk en de A-merken.
Wij richten ons niet op die rotzooi maar juist meer op de kwaliteitsaspect van de producten. Daarnaast bieden we in tegenstelling tot de vele andere ook extra accessoires van unieke merken al zeg ik het zelf.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar jullie kijk op o.a. de bruikbaarheid van de webwinkel. Denk aan het volgende:
Hoe gemakkelijk kun je bestellen?
Valt de bestelknop genoeg op, ondervind je obstakels bij het bestellen?
Is het direct duidelijk hoe het bestelproces in elkaar zit?
Weet je welke stappen je moet doorlopen en is het duidelijk dat je bijvoorbeeld ook zonder account kan afrekenen?
Kun je alle informatie dat je nodig hebt om een bestelling te plaatsen direct vinden, of mis je nog iets?
Denk hierbij aan informatie zoals de levertijd, details van het product, eventuele betaalwensen etc.
Komt de website betrouwbaar over?
Kun je snel achter onze contactgegevens komen etc? Klantbeoordelingen bruikbaar?
Was het je direct duidelijk wat wij allemaal verkopen?
Is het je ook duidelijk dat het zich niet limiteerd tot beschermingen voor devices?
Indien je naar een specifiek product op zoek bent, zou je dit snel kunnen vinden?
Is de navigatie duidelijk en overzichterlijk?
Heb je iets ontdekt op de vernieuwde website wat je mist, wat wel aanwezig was op de oude website?
Misschien vond je de tags onder de navigatie wel handig?
Indien je een vraag zou hebben, kun je deze snel beantwoord krijgen op onze service pagina?
En wellicht het belangrijkste:
Waarom zou jij hier juist wel of juist niet bestellen als je naar een product op zoek bent dat wij verkopen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RicardoV
RicardoV
Omschrijving van je concept:
Al enige maanden zijn we online en (wellicht ook omdat ik het erg leuk vind) het werd tijd om de website enigszins te vernieuwen. Het had naar mijn inziens geen duidelijke structuur en tevens waren er bepaalde onderdelen niet helemaal 'af'.
Enigszins bang voor de vernieuwing, omdat conversies goed zijn, toch maar de beslissing gemaakt om de webwinkel enigszins een frisse uitstraling te geven.
We verkopen bescherming voor je smartphone en tablet. Hier is het niet tot gelimiteerd. Daarnaast verkopen we een hoop leuke accessoires die van toepassing zijn bij je smartphone en tablet. Maar ook andere handige en belangrijk: stijlvolle accessoires dat met bekabeling te maken heeft.
We zijn voornamelijk gericht op Apple en Samsung. De andere categorieen zijn enigszins verwaardloosd, zodra er tijd is worden die opgefrist.
Verder kan ik wel een heel verhaal gaan ratelen over het concept maar dat heeft geen toevoeging de feedback die ik hoop te ontvangen.
Link naar (vernieuwde) website
Als je een duidelijke productpagina wilt zien, kun je het beste het eerste product op de homepage aanklikken, de rest is er slechts met een bestand ingestopt.
note: het design van de (vernieuwde) website gaat over naar het verouderde design (ivm producten en categorieen die in de andere database bevinden). Wil je aandacht spenderen aan de inhoud van de producten, kijk dan op de website met het verouderde design.
Link naar huidige (en verouderde) website
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Aan de website gewerkt om deze te vernieuwen, is inmiddels zo goed als klaar op het compleet testen na.
Momenteel is er nog iemand bezig met het navigatie menu, wordt nog aan gewerkt dus.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Men kennis laten maken met een scala aan nieuwe producten waar ze wellicht nog nooit eerder van hadden gehoord. Ook is het een uitdaging om men te overtuigen dat ze met een smartphone van 500 euro, beter accessoires voor 50 euro kunnen kopen dan accessoires voor slechts 10 euro.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Naast de handvol aantallen die het goed doen, zijn er een hoop die 'rotzooi' verkopen vanuit china en die ook zo overkomen. Een beetje de euroshoppers van de albert heijn. Vergelijk ons assortiment met het AH huismerk en de A-merken.
Wij richten ons niet op die rotzooi maar juist meer op de kwaliteitsaspect van de producten. Daarnaast bieden we in tegenstelling tot de vele andere ook extra accessoires van unieke merken al zeg ik het zelf.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar jullie kijk op o.a. de bruikbaarheid van de webwinkel. Denk aan het volgende:
Hoe gemakkelijk kun je bestellen?
Valt de bestelknop genoeg op, ondervind je obstakels bij het bestellen?
Is het direct duidelijk hoe het bestelproces in elkaar zit?
Weet je welke stappen je moet doorlopen en is het duidelijk dat je bijvoorbeeld ook zonder account kan afrekenen?
Kun je alle informatie dat je nodig hebt om een bestelling te plaatsen direct vinden, of mis je nog iets?
Denk hierbij aan informatie zoals de levertijd, details van het product, eventuele betaalwensen etc.
Komt de website betrouwbaar over?
Kun je snel achter onze contactgegevens komen etc? Klantbeoordelingen bruikbaar?
Was het je direct duidelijk wat wij allemaal verkopen?
Is het je ook duidelijk dat het zich niet limiteerd tot beschermingen voor devices?
Indien je naar een specifiek product op zoek bent, zou je dit snel kunnen vinden?
Is de navigatie duidelijk en overzichterlijk?
Heb je iets ontdekt op de vernieuwde website wat je mist, wat wel aanwezig was op de oude website?
Misschien vond je de tags onder de navigatie wel handig?
Indien je een vraag zou hebben, kun je deze snel beantwoord krijgen op onze service pagina?
En wellicht het belangrijkste:
Waarom zou jij hier juist wel of juist niet bestellen als je naar een product op zoek bent dat wij verkopen?
Houd je niet in, maar laat je gaan.
Hartelijk bedankt voor je tijd!
Ricardo.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37525-wat-vinden-jullie-van-onze-vernieuwde-webwinkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag