• 0

Wat vinden jullie van onze (vernieuwde) webwinkel?

Omschrijving van je concept:

Al enige maanden zijn we online en (wellicht ook omdat ik het erg leuk vind) het werd tijd om de website enigszins te vernieuwen. Het had naar mijn inziens geen duidelijke structuur en tevens waren er bepaalde onderdelen niet helemaal 'af'.

 

Enigszins bang voor de vernieuwing, omdat conversies goed zijn, toch maar de beslissing gemaakt om de webwinkel enigszins een frisse uitstraling te geven.

 

We verkopen bescherming voor je smartphone en tablet. Hier is het niet tot gelimiteerd. Daarnaast verkopen we een hoop leuke accessoires die van toepassing zijn bij je smartphone en tablet. Maar ook andere handige en belangrijk: stijlvolle accessoires dat met bekabeling te maken heeft.

 

We zijn voornamelijk gericht op Apple en Samsung. De andere categorieen zijn enigszins verwaardloosd, zodra er tijd is worden die opgefrist.

 

Verder kan ik wel een heel verhaal gaan ratelen over het concept maar dat heeft geen toevoeging de feedback die ik hoop te ontvangen.

 

Link naar (vernieuwde) website

Als je een duidelijke productpagina wilt zien, kun je het beste het eerste product op de homepage aanklikken, de rest is er slechts met een bestand ingestopt.

note: het design van de (vernieuwde) website gaat over naar het verouderde design (ivm producten en categorieen die in de andere database bevinden). Wil je aandacht spenderen aan de inhoud van de producten, kijk dan op de website met het verouderde design.

 

Link naar huidige (en verouderde) website

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Aan de website gewerkt om deze te vernieuwen, is inmiddels zo goed als klaar op het compleet testen na.

Momenteel is er nog iemand bezig met het navigatie menu, wordt nog aan gewerkt dus.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Men kennis laten maken met een scala aan nieuwe producten waar ze wellicht nog nooit eerder van hadden gehoord. Ook is het een uitdaging om men te overtuigen dat ze met een smartphone van 500 euro, beter accessoires voor 50 euro kunnen kopen dan accessoires voor slechts 10 euro.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Naast de handvol aantallen die het goed doen, zijn er een hoop die 'rotzooi' verkopen vanuit china en die ook zo overkomen. Een beetje de euroshoppers van de albert heijn. Vergelijk ons assortiment met het AH huismerk en de A-merken.

 

Wij richten ons niet op die rotzooi maar juist meer op de kwaliteitsaspect van de producten. Daarnaast bieden we in tegenstelling tot de vele andere ook extra accessoires van unieke merken al zeg ik het zelf.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik ben voornamelijk benieuwd naar jullie kijk op o.a. de bruikbaarheid van de webwinkel. Denk aan het volgende:

 

Hoe gemakkelijk kun je bestellen?

Valt de bestelknop genoeg op, ondervind je obstakels bij het bestellen?

 

Is het direct duidelijk hoe het bestelproces in elkaar zit?

Weet je welke stappen je moet doorlopen en is het duidelijk dat je bijvoorbeeld ook zonder account kan afrekenen?

 

Kun je alle informatie dat je nodig hebt om een bestelling te plaatsen direct vinden, of mis je nog iets?

Denk hierbij aan informatie zoals de levertijd, details van het product, eventuele betaalwensen etc.

 

Komt de website betrouwbaar over?

Kun je snel achter onze contactgegevens komen etc? Klantbeoordelingen bruikbaar?

 

Was het je direct duidelijk wat wij allemaal verkopen?

Is het je ook duidelijk dat het zich niet limiteerd tot beschermingen voor devices?

 

Indien je naar een specifiek product op zoek bent, zou je dit snel kunnen vinden?

Is de navigatie duidelijk en overzichterlijk?

 

Heb je iets ontdekt op de vernieuwde website wat je mist, wat wel aanwezig was op de oude website?

Misschien vond je de tags onder de navigatie wel handig?

 

Indien je een vraag zou hebben, kun je deze snel beantwoord krijgen op onze service pagina?

 

En wellicht het belangrijkste:

Waarom zou jij hier juist wel of juist niet bestellen als je naar een product op zoek bent dat wij verkopen?

 

Houd je niet in, maar laat je gaan.

 

Hartelijk bedankt voor je tijd!

Ricardo.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Even snel gekeken:

 

Als ik rechts op je usp's klik, blijf ik op de homepagina, terwijl het volgens mij je bedoeling is mij naar de klantenservice pagina te sturen (linkje klopt niet?).

 

"Voor 17:00 besteld, morgen in huis" kun je waarschijnlijk niet garanderen, dus wellicht "vandaag verzonden"?

 

"Bewaar uw gegevens. Dat werkt sneller en makkelijker." En vervolgens bied je mij de keuzes "Afrekenen als gast" en "Registreren". Dat zou wat mij betreft duidelijker mogen, zodat ook de niet-ervaren bezoeker snapt dat "bewaren" hoort bij "registreren".

 

Je bestelscherm ziet er erg rommelig uit met al die - in mijn optiek onnodige - teksten in de vakjes.

 

- loop je teksten nog even na, bijvoorbeeld op de pagina ruilen en retourneren

. login in => log in

. en selecteerd => en selecteert

. het enige dat u betaald => het enige dat u betaalt

Link naar reactie
  • 0

John, hartelijk bedankt voor je feedback.

 

Link klopt inderdaad niet, is me vorige week al opgevallen maar ben er nog niet aan toegekomen om die te wijzigen (hoe makkelijk het ook is om een link te wijzigen..)

 

De verzending morgen in huis is een streven van PostNL, vandaar de keuze voor zo'n dergelijke vermelding te kiezen.

Aangezien 96% tijdig wordt bezorgd, vind ik het duidelijk om aan de klant te melden dat ze het ook daadwerkelijk de volgende dag kunnen verwachten. Anders is er weer een hoop onduidelijkheid met wanneer kan ik het verwachten etc. heel af en toe zit er dan een vertraging tussen wta overigens wel direct opgemerkt kan worden.

 

Tekst zal aangepast worden, dank voor de vermelding. Inmiddels aangepast naar:

Direct uw bestelling afronden of eerst een account aanmaken?

 

Bij het bestelscherm kunnen inderdaad wat vakken verdwijnen. Ben benieuwd wat andere HL'ers hier van vinden. Zelf vind ik het erg fijn om direct een kortingscode te kunnen toepassen of de verzendkosten te zien.

 

En tevens dank voor de spellingscheck!

Link naar reactie
  • 0

Bij het bestelscherm kunnen inderdaad wat vakken verdwijnen.

Het ging mij niet om het aantal vakken, maar om de teksten in de vakken ...

 

 

En tevens dank voor de spellingscheck!

Ik heb maar een paar voorbeelden gegeven hoor, de rest moet je zelf doen ...

 

Je gebruikt voor je bezoekers overigens als aanspreekvorm "u", maar zegt dan wel weer "Gratis autolader bij je bestelling".

 

En als ik bij een product op de button "In winkelwagen" klik, verwacht ik dat het product in mijn winkelwagen wordt geplaatst en niet dat ik op een volgende pagina uitkom waar ik nog een keer op "In winkelwagen" moet klikken.

Link naar reactie
  • 1

Ik heb je website bekeken. Ziet er overzichtelijk en duidelijk uit.

[*]Ik zie dat de klantenservice via een mobiel nummer te bereiken is. Ik prefereer daar een vast telefoonnummer.

[*]Aan de rechterkant zijn de USP's niet mooi uitgelijnd.

[*]Mooie en duidelijke call-to-action. Door je eenvoudige grijze uitstraling komen de belangrijke knoppen goed over.

[*]Misschien in de header of aan de rechterkant nog even opsommen welke artikelen je allemaal levert. Dus hoesjes, laders enz. Dat is nu niet meteen duidelijk en staat helemaal onderaan aan de linkerkant.

[*]Bij USP: Verzendbijdrage max. € 2,95 of gratis (mag ik kiezen?). Ik zou zeggen Verzendkosten gratis tot max. € 2,95.

[*]Bij het product staat: Verzendkosten: Slechts €2,95. Ik zou het woordje "slechts" weghalen.

[*]Vandaag besteld morgen in huis = Vandaag besteld, morgen in huis

[*]En na een : komt geen hoofdletter. Dit doe je op de productpagina wel.

 

Bij afronden bestelproces:

[*]Je hebt op twee plekken de voortgang van de bestelling staan. Namelijk in de voortgangsbalk en in het blokje aan de rechterkant. Ik zou dit beperken tot één plek. Misschien ook een telefoonnummer erbij van de klantenservice. Mocht er iets fout gaan bij de bestelling, raak je de klant niet meteen kwijt.

 

Dat je alleen maar A-merken verkoopt en geen rommel uit China kan ik niet echt zien op je website. Hier moet je nog iets duidelijker mee zijn. Zeker omdat de prijzen ook zullen verschillen met elkaar.

 

Verder een hele duidelijke website die zeker zal converteren.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

 

 

De verzending morgen in huis is een streven van PostNL, vandaar de keuze voor zo'n dergelijke vermelding te kiezen.

Aangezien 96% tijdig wordt bezorgd, vind ik het duidelijk om aan de klant te melden dat ze het ook daadwerkelijk de volgende dag kunnen verwachten. Anders is er weer een hoop onduidelijkheid met wanneer kan ik het verwachten etc. heel af en toe zit er dan een vertraging tussen wta overigens wel direct opgemerkt kan worden.

 

 

 

Is dit % je eigen ervaring?

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Dank Easytaaltraining, daar heb ik zeker wat aan!:

 

Ik ga kijken hoe ik de usps beter kan uitlijnen.

De header wordt nog aan gewerkt door iemand anders, zal het zeker meenemen om dit duidelijker te laten vermelden.

Jij mag kiezen als je iets besteld ;) - Ik was er zelf ook erg mee aan het stoeien, wat is nou een correcte tekst om daar te gebruiken? Bedankt voor je tip!

Slechts wordt weggehaald, ben ik met je eens dat het overbodig is.

Hoofdletters worden ook weggehaald!

 

De nadruk wordt meer op de a-merken gelegd. Momenteel ook zo druk *geen excuus* dat ik 'rotzooi' nog niet volledig heb kunnen weghalen.

 

@Danny, onze eigen ervaring is dat 99% de volgende dag aankomt. In het verleden slechts enkels voorgekomen dat er een vertraging ontstond met één dag. In de periode van de herorganisatie uiteraard meer problemen gehad, maar die zijn inmiddels verholpen.

Link naar reactie
  • 0

@John,

 

De tekst, zoals?

Er staat momenteel namelijk alleen de nodige informatie naar mijn weten. Wellicht dat de tekst in de gerelateerde producten minder kan, bedoel je dat? Die vind ik zelf enigszins rommelig over komen.

 

Zal eens kijken naar de in winkelwagen knop. Dit was ooit zoals jij suggereerd, maar SEOshop heeft dit veranderd..

 

Kan je u en jij gebruiken op één website? Bij producten neig ik namelijk direct je te gebruiken terwijl bij de klantenservice pagina ik naar u neig.

Link naar reactie
  • 0

U kunt u zich afmelden door met uw account in te loggen op onze website. Dan gaat u naar 'mijn account' en de tab 'nieuwsbrief'

Afmelden kan niet via een simpel linkje in de nieuwsbrief zelf?

 

Hier nog wat foutjes (veel minder dan er in januari op je oude website stonden):

standaard levertijd -> standaardlevertijd

Denemark –> Denemarken

Sweden -> Zweden

selecteert de -> selecteert u de

retour aanvraag -> retouraanvraag (6x)

retourzenden -> terugzenden

2.95€ -> € 2,95

u nooit te veel betaald -> u nooit te veel betaalt

e-mail adres -> e-mailadres

 

Het is jammer dat er geen programmaatje bestaat waarmee je alle artikelen in één tekstbestand plaatst. Dat zou een spellingcontrole veel gemakkelijker maken…

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

@SimonV bedankt!

 

We gebruiken nog geen nieuwsbrief maar dat zou inderdaad ook mogelijk moeten zijn via de e-mail zelf. (is volgens mij ook wettelijk verplicht!)

 

En bedankt voor de spelfouten..

Helaas ben ik een soort van analfabeet, d's en t's gaan bij mij altijd verkeerd. Betaald, betaalt, etc.

 

Overigens kan ik een export van de producten maken in een excel bestand, waar dacht ik, ook de beschrijvingen in komen te staan. Zou ik eens na moeten kijken om dan via excel spellingscheck te doen. Goede tip!

 

Ik had laatst btw je spatietest gedaan, moest erg lachen ( en overigens ook erg leerzaam ).

Link naar reactie
  • 1

Ook dit product is familie van de Gaia familie, deze case beschermt uw iPad of andere tablet pc met stijl. Gebruik het thuis, op je weg, onderweg of neem hem mee op je toekomstige avonturen.

 

dit gaat over de krusell Gaia Case iPad 2/3 Pink

 

Het is leuk dat het lid is van de Gaia familie, maar mij als muts die vooral geinteresseerd is in rose ipad accessoires zal dat worst wezen want ik ben op zoek naar een rose ipad hoes dus ik heb meteen doorgeklikt naar deze en niet ergens eerst gelezen wat voor materiaal dit is......... Kortom: ga er niet vanuit dat je klant elders leest wat voor materiaal het is, dat moet er echt bij elk product bij staan.

 

Bij de tags zie ik staan 'lederen case' daaruit zou ik dan moeten concluderen dat het leer is (maar zo slim ben ik niet, ik zoek niet voor niets in de rose hoek) enne wat voor leer dan, is wel goedkoop voor echt leer......

 

Zo even heel kritisch geweest, maar ik vind dat je superleuke cases heb staan, ik vermoed dat ik niet op deze site terecht ben gekomen toen ik op zoek was (ben voorzien, fuchsiarose in leer echt super) en dat is meteen een goed punt: de herkenbaarheid: de site ziet er mooi uit, professioneel, informatie over verzenden en kosten direct leesbaar, echt een pluspunt weet ik meteen of ik wel iets wil met deze shop of niet. Maar als ik 5 sites bezoek ben ik daarna al kwijt welke site dat ene leuke ding had omdat de sites op dit gebied voor mij als leek nogal op elkaar lijken. En namen blijven vaak niet zo hangen als je aan het scannen bent..... het is meer het beeld dat blijft hangen.

Wat ik wel zou onthouden is die gratis autolader, zou voor mij echt een reden zijn om te kijken of ik toch niet op deze site kan slagen.

 

wat betreft het aankomen van verzendingen, ik zou zeggen kom es een weekje hier wonen....... ik moet toegeven dat pakketjes veel beter gaan dan brieven, maar de bezorging is en blijft hier belabberd. Hou het zoveel mogelijk bij het deel dat je zelf kunt beinvloeden dus voor 1700 besteld is vandaag nog verzonden. Alhoewel ik morgen in huis wel daadkrachtig vind, maar als je het in de header laat staan, leg het dan wel ergens uit, nu komt overal morgen in huis terug en daarmee beloof je meer dan je kan waarmaken. Als ik besteld had, dan was je percentage meteen omlaag gegaan, want de kans dat het hier na 1 dag bezorgd wordt is erg klein. (als het na 2 dagen komt laat ik jou dat trouwens niet weten, ik zou daar al rekening mee gehouden hebben).

 

De site komt op mij qua sfeer en uitstraling goed over, ik heb hem nog niet op mijn ipad bekeken maar denk dat het wel ok is, omdat je header niet te groot is.

 

ah ik zie nu dat de case ook tevoorschijn komt onder lederen cases, dus het is leer, maar omdat de case ook meteen bij de ipad3 producten naar voren komt, mis je daar die link met de categorie leer. Ik heb zelf nu als het ware een leren smart cover, ben ik hier nog maar weinig tegen gekomen (komt uit amerika) maar dat terzijde.

 

En doe maar 'U' past goed bij een dergelijke site en is ook respectvol.

Link naar reactie
  • 0

Henneke, bedankt voor de kritiek. Ook hier kan ik zeker wat mee.

 

Duidelijker onderscheid tussen de materialen (leder, pu leder etc.) is dus gewenst, zal aan gewerkt worden.

 

Wat betreft de verzending tekst, daar moet ik volgens mij dan toch maar eens aan gaan toegeven dan dat het te 'garanderend' overkomt en dus anders verwoord moet worden.

 

De site op de iPad is hetzelfde als de normale browser site. Smartphones hebben wel een aparte versie.

 

Als het overigens stoort dat ik overal op reageer moet het gezegd worden. ;)

Link naar reactie
  • 0

De tekst, zoals? Er staat momenteel namelijk alleen de nodige informatie naar mijn weten.

Ik bedoel de tekst bij het afrekenen (stap 1). Boven het invulveld staat dan bijvoorbeeld "Voornaam:" en in het veld zelf staat dat dan nog een keer. Daardoor oogt het formulier voor mij erg druk en rommelig.

Link naar reactie
  • 0

De tekst, zoals? Er staat momenteel namelijk alleen de nodige informatie naar mijn weten.

Ik bedoel de tekst bij het afrekenen (stap 1). Boven het invulveld staat dan bijvoorbeeld "Voornaam:" en in het veld zelf staat dat dan nog een keer. Daardoor oogt het formulier voor mij erg druk en rommelig.

Ah, duidelijk.

 

Ben ik helemaal met je eens.

Ik ga ook nog aan de slag om dat formulier duidelijker te maken.

Link naar reactie
  • 0

Loop nog tegen één dilemma aan.

 

Ik weet geen raad met de usp's in de header (links bovenin).

Is het raadzaam om daar ook het tel nr bij te vermelden?

 

En staan ze hier wel duidelijk of zouden ze beter opvallend in het midden op de plek van de zoekbalk kunnen staan..

Momenteel hangen ze in de huidige database onder de navigatie menu.. Misschien toch dat aanhouden?

Link naar reactie
  • 1

Een nette webshop Ricardo, zie er goed uit! Maar gelukkig is er nog ruimte voor verbeteringen anders hadden figuren zoals ik niks te doen op deze regenachtige avond ;D

 

* Eerst maar eens wat SEO...

Je hebt op vrijwel iedere pagina meer dan 200 links staan, op de homepage zelfs 300. Wellicht zijn al die links en blokken content voor jou functioneel, het zullen er teveel zijn voor een zoekrobot. De precieze aantallen zijn niet bekend maar een zoekrobot mag 100 tot max. 150 links per pagina crawlen. Dit betekent dat bepaalde pagina's misschien wel nooit zullen worden gecrawld en geïndexeerd door zoekrobots. Is dit erg? Misschien. Het zal pas vervelend blijken als er belangrijke pagina's niet worden geïndexeerd. Het is aan jou om dit te controleren en er eventueel actie op te ondernemen.

 

Je haalt te weinig rendement uit de

tag van je pagina. Daar heb je ongeveer 70 karakters voor, meestal gebruik je er maar zo'n 40 a 50. Daarbij ben je ook niet scherp genoeg op de mogelijkheden die de title je biedt voor SEO. Een willekeurig voorbeeld: "Unit Portables Unit 01/02/03 15'' Rood - MobileCaseShop". Jij weet wat dit is maar wie nog meer? Ik zeker niet. Pas als ik de pagina zie snap ik dat het om een handige, rode draagtas gaat voor een 15" laptop. Zeg dat dan ook: "Draagtas 15" laptop, veilig en uitbreidbaar, rood - MobileCaseShop".

 

Terwijl je titles (te) kort zijn, zijn je descriptions telkens te lang. De limiet hiervoor bedraagt 156 karakters, ga je daar overheen dan wordt de overtollige tekst vervangen door "...". Ook in deze teksten zelf laat je mogelijkheden onbenut om klanten te verleiden.

 

* Bestelprocedure

Van je bestelprocedure gaat het me schitteren voor de ogen... Alleen al in het eerste scherm bombardeer je me met 6 oranje buttons. Alles schreeuwt om aandacht en je wilt me ook nog extra producten verkopen. Houd het nu eenvoudig en laat alleen die ene belangrijke button opvallen: Bestelling afronden.

Dat ik kan bestellen als gast waardeer ik ten zeerste, hiervoor mijn dank!

Helaas vlieg je weer uit de bocht bij "Mijn gegevens". Je overvraagt en overdondert me. Daarbij vind ik de lay-out van het formulier onplezierig. Er is ongelofelijk veel onderzoek gedaan naar de usability en conversie van formulieren. Telkens weer blijkt dat hoe minder je vraagt des te hoger de conversie van het formulier zal zijn. En als je dan toch bezig bent, verander dan ook de foutmeldingen in wat aardigs.

De overige stappen verlopen soepel.

 

Ik zou de vermelding van de verzendkosten, verzending en zichttijd weghalen bij de navigatie. Dat komt wat onbeholpen over en leidt voor mijn gevoel teveel af van de producten die je verkoopt. Volgens mij had je die eerst bovenin staan is het niet? Ik zou het eerst eens bovenin laten staan.

Tot slot vind ik je tekst over de verzendkosten vaag. "Verzendkosten slechts € 2,95 of gratis", wat zijn nu de voorwaarden waarop het gratis wordt? Doe het dan op de Bol-manier en zeg "Gratis verzending vanaf € 20,00" dan weet iedereen waar die aan toe is.

 

Nou je kan weer een dagje knutselen aan je nieuwe site wat mij betreft.

 

Succes gewenst!

 

iOptimize

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

iOptimize, dankjewel voor je uitgebreide feedback.

 

Wellicht dat ik netzoals in de SEO descripties ook in dit topic een beetje onduidelijk ben geweest wat betreft de twee layouts. Je meldt. o.a. over de 6 oranje knoppen op de checkout. Deze zou binnenkort moeten veranderen naar de volgende: http://demowinkel-8340.webshopapp.com/cart/ waarbij zoals je ziet, dus slechts 1 oranje knop aanwezig is en de andere wit gemaakt.

 

Links zijn enigszins ingekort door bepaalde links niet meer weer te geven in de nieuwe layout, zie vorige link. Daarintegen heb ik echter wel weer wat links in de footer gepropt.. hmm..

Bedankt voor de SEO feedback iig. Zodra al het andere af is ga ik daar mee aan de slag.

 

Wat betreft de checkout, waren al aardig wat opties geschrapt zoals de geboortedatum en geslacht. Ik zou niets kunnen bedenken dat nog weg kan. Provincie zal ik weghalen als dat mogelijk is.

 

Wat betreft de usp's, zou je naar mijn vorige link willen gaan en aangeven wat jij een geschikte plek vind voor de usps in de header?

 

Wat betreft de verzendkosten, brievenbuspost is altijd gratis en pakketzendingen zijn soms gratis en soms 2,95€. Deze tekst is inmiddels gewijzigd naar 'verzendbijdrage gratis tot max. 2,95€

 

Ik ben wel weer een tijdje zoet inderdaad, waarvoor dank ;)

 

Wat betreft de product titles overigens, is het wel de bedoeling deze zo veel mogelijk hetzelfde te laten als het originele product. Ik kan unit portables wel 'opbergzak voor ipad met uitbreidingsmogelijkheden' gaan noemen maar dan loop ik tegen het probleem aan dat iemand die specifiek op zoek is naar unit portables, dit product niet vindt of denkt, oh dit is geen unit portables maar een opbergzak oid (wellicht zelfs namaak).

Link naar reactie
  • 0

Graag gedaan Ricardo.

 

De checkout is in die nieuwe winkel inderdaad véél beter, houden zo. Je zou dat in je hele procedure door kunnen trekken door telkens de button naar de volgende stap oranje te laten zijn.

 

Voor wat betreft het "mijn gegevens" gedeelte vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van 2 invoervelden voor telefoonnummers en provincie (gaf je zelf al aan). Daarbij zou ik ook tegemoet komen aan de manier waarop mensen hun NAW-gegevens invullen. Ik ben compleet geconditioneerd om eerst mijn adres en huisnummer in te voeren, dan de postcode en tot slot de plaats. Jij husselt dit nu door elkaar waardoor ik moet gaan nadenken. Niet doen, volg de conventies en laat mensen dit op automatische piloot doen. Hoe sneller dit gaat, des te beter.

Mijn laatste punt heeft betrekking op de keuze particulier of zakelijk. Ik vermoed dat het gros van jouw klanten particulier is. Door de keuze particulier / zakelijk aan te bieden, zet je je klanten aan het denken. Opnieuw niet doen. Maak deze invoerexercitie zo kort en simpel mogelijk. Haal die keuze naar beneden, tot onder de keuze van een ander afleveradres. Maak daar een afvink-box met als tekst "Ik ben een zakelijke klant". Vinkt jouw bezoeker dit aan, dan laat je die extra velden zien zoals je nu doet.

 

Ik vind je 3 usp's netje verwerkt in de header zo. Ik blijf moeite houden met je omschrijving "verzendbijdrage gratis tot max. €2,95" omdat ik me dan als klant ga afvragen wanneer mijn pakketje nu gratis is en waneer niet. Voor jou is het duidelijk wat de condities zijn, voor een buitenstaander niet. Ik verwacht dat er klanten zullen zijn die hierop afhaken maar het zal moeilijk zijn om dit met cijfers te staven.

 

Tot slot nog die titels van je producten. Waar het bij SEO om gaat is dat je gevonden wordt door diegene die jou zoekt. Zoekt die op "opbergzak iPad" dan is dit de term die voor jou van belang is, zo simpel is het spelletje eigenlijk... Controleer in de Google Adwords tool bijvoorbeeld eens de volumes op bepaalde zoektermen. Ik verwacht dat het volume op 'unit portables' vrijwel nihil is. Dit neemt overigens niet weg dat je die termen absoluut moet gebruiken! Zet die volop in in je productbeschrijvingen. Met deze duale aanpak richt je je zowel op de competitieve zoektermen van de 'massa' als op de specifieke zoektermen van jouw ideale klanten. De tweede groep klanten bevindt zich in de zogeheten 'long tail'. Het kenmerk hiervan is dat het volume in de zoekopdrachten laag is maar dat diegene die zoekt - en jou vindt - een prima kans op een transactie biedt!

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

In de checkout zijn mijn aanpasmogelijkheden helaas beperkt (door SEOshop).

 

Zonder een omslachtige constructie met javascript oid kan ik volgens mij niet een aantal blokken weghalen.

Zo zijn ook de knoppen 'Volgende >>'' in de checkout gelinkt aan andere knoppen welke ik niet los van elkaar kan halen.. (wellicht ook met een lastige constructie maar zo veel kennis heb ik niet)

 

Ik heb zelf ook moeite met de zin betreft de verzendkosten. Het is een onhandig en een vaste structuur ontbreekt.. Wat één zin al niet teweeg kan brengen.

 

Wat betreft de titels ben ik het niet helemaal met je mee eens. Ook in google shopping komen mijn titels naar voren. Iemand die 10x 'Unit Portables 01' ziet of iemand die 'Opbergzak iPad met uitbreidingsmogelijkheden van katoen' zal daar naar mijn inziens sowieso niet op klikken. Ik ga eens kijken of er een mooie oplossing te vinden is om beide te combineren in de titels.

 

Wederom bedankt.

Alles wat tot op heden nog niet is aangepast n.a.v. feedback is genoteerd om later aangepast te worden.

Link naar reactie
  • 0

als je pagina laadt, dan zie je in een fractie van een seconde het hoofdmenu met een felgroene achtergrond. De images zijn dan nog niet geladen, zie attachment

 

zal wel een regeltje in de css style sheet zijn.

Untitled.thumb.png.eec0e82c8b9c52dee2111118b3fbf295.png

logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels is er al weer wat aangepast.

N.a.v. post van John over de knop bij de categorieen eens gaan brainstormen en met het volgende idee gekomen:

 

Ben benieuwd naar jullie meningen. Zelf vind ik die met de grijze knop erg druk en met de text meer informatie rustiger overkomen.

Of toch bij het oude houden, 1 knop?

 

De text moet overigens op dezelfde lijn staan, wat het niet in de ss doet.

 

1zd4qci.jpg

kugwp.jpg

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik zou voor de variant met de grijze knop gaan. Ik herken je zoektocht overigens, ik heb zelf ook de neiging om dagelijks iets aan te passen aan mijn site en dan kan het om hele kleine details gaan. Succes.

Link naar reactie
  • 0

De oorspronkelijke grote knop met de tekst "In winkelwagen" vind ik persoonlijk het meeste uitnodigen om direct te bestellen. Een knop "Meer informatie" die groter is dan de bestelknop (zoals in het eerste plaatje) nodigt uit om daar eerst op te klikken. Ik weet niet hoe jouw doelgroep koopt, maar als die toch altijd eerst de detailinformatie wil zien alvorens te bestellen (dat kun je waarschijnlijk wel zien in je statistieken), dan zou je zelfs op de overzichtspagina alleen een knop "Meer informatie" of "Productdetails" kunnen zetten.

hoesjes.thumb.png.ebbc7e7328c710a4aca9c155355c2122.png

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.