Ik heb op dit moment een overeenkomst met een sportvereniging afgesloten voor een groot aantal sport tenues en trainingspakken. Ik heb met hun afgesproken dat zij dit binnen 3 jaar afbetalen.
Echter nu is het natuurlijk zo dat de BTW omhoog gaat.
Dus voor hun is het aantrekkelijker als ik nu de totale factuur opmaak zodat zij de voordelige BTW nu hebben (dit scheelt voor hun behoorlijk).
Hoe kan ik dit dan het beste doen? Ik dacht zelf aan een soort van lening opstellen of kan ik de factuur ook meteen opmaken en dan in termijnen laten betalen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Robbert08
Robbert08
Beste forum leden,
Ik heb op dit moment een overeenkomst met een sportvereniging afgesloten voor een groot aantal sport tenues en trainingspakken. Ik heb met hun afgesproken dat zij dit binnen 3 jaar afbetalen.
Echter nu is het natuurlijk zo dat de BTW omhoog gaat.
Dus voor hun is het aantrekkelijker als ik nu de totale factuur opmaak zodat zij de voordelige BTW nu hebben (dit scheelt voor hun behoorlijk).
Hoe kan ik dit dan het beste doen? Ik dacht zelf aan een soort van lening opstellen of kan ik de factuur ook meteen opmaken en dan in termijnen laten betalen?
Ik hoor graag jullie mening hierover.
Voetbaldoel, dug out en teamkleding
Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37697-afbetaling-van-factuur-in-3-jaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag