• 0

Keurmerk starten

Hoi allemaal,

 

Via mijn contactpersoon bij de kvk ben ik op dit forum terecht gekomen wand hij had geen juist antwoord op mijn vraag.

Die luid als volgt:

 

Ik wil een nieuw voedingskeurmerk starten maar ik weet niet waar en hoe ik deze moet vast leggen. Ik ben er achtergekomen dat het waarschijnlijk een stichting zal worden maar dan mag ik nog steeds niet zomaar mijn keurmerk gebruiken en op producten "plakken".

 

Kunnen jullie mij verder helpen?

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Niemand houdt je tegen!

 

Voor het uitgeven van een keurmerk bestaan geen wettelijke regels, anders dan de algemene bepalingen gericht tegen misleiding e.d. Wie een keurmerk wil beginnen heeft dus niet veel meer nodig dan een idee en een website, en op deze manier wordt met enige regelmaat een nieuw keurmerk gelanceerd.

 

Die website heb je niet eens nodig.

 

Het wemelt van de onzinkeurmerken.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Wat wil je precies gaan doen dan? De meeste keurmerken zijn gewoon commerciële bedrijven die alleen maar schijnzekerheid bieden en verder waardeloos zijn. Om nog maar te zwijgen van de voedingsmiddelenbranche met hun "Ik kies bewust" nonsens.

 

Als ondernemer wens ik je alle sterkte hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als consument zit ik niet te wachten op het zoveelste niets zeggende logo.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.