een bedrijf is bezig met een website en backoffice sytseem voor ons te bouwen. Zij willen dat er eerst betaald wordt voordat zij deze online zetten. Echter om deze volledig te kuinnen controleren is het nodig dat deze "live" staat. Zij zijn al veel te lang bezig en er zijn nog steeds problemen met de website. Zodoende blijf ik hun ook melden dat het eerst af moet en live getest en goedgekeurd.
De gemaakte afspraak is dat ik na betaling de maakbestanden krijg en het autuersrecht van de site en CMS rust dan bij ons.
Er is niets afgesproken over eerst betalen dan "live".
Is het niet mogelijk daar een tussenpersoon voor te hebben, zoals een notaris, die het te betalen bedrag in bezit houdt totdat de website en backoffice goedgekeurd zijn?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Fotel
Fotel
Hallo,
een bedrijf is bezig met een website en backoffice sytseem voor ons te bouwen. Zij willen dat er eerst betaald wordt voordat zij deze online zetten. Echter om deze volledig te kuinnen controleren is het nodig dat deze "live" staat. Zij zijn al veel te lang bezig en er zijn nog steeds problemen met de website. Zodoende blijf ik hun ook melden dat het eerst af moet en live getest en goedgekeurd.
De gemaakte afspraak is dat ik na betaling de maakbestanden krijg en het autuersrecht van de site en CMS rust dan bij ons.
Er is niets afgesproken over eerst betalen dan "live".
Is het niet mogelijk daar een tussenpersoon voor te hebben, zoals een notaris, die het te betalen bedrag in bezit houdt totdat de website en backoffice goedgekeurd zijn?
Graag jullie kennis
Alvast bedankt,
Eddy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37839-website-betalen-na-goede-controle/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
38 antwoorden op deze vraag