• 0

Wat vinden jullie van mijn webshop? www.kingofgadgets.nl

Omschrijving van je concept:

Ik heb de website www.kingofgadgets.nl een paar maanden geleden opgericht. Het is een webshop gericht op iedereen wie op zoek is naar lifestyle gadgets en leuke huishoudelijke producten. We hebben een groot assortiment waardoor er voor ieder wat wils is. Ikzelf word morgen 18 en ga dan de kvk regelen en de betaalmethodes. Goed of niet voor een student?

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

ik heb alles geschreven voor de website en heb het concept bedacht. Ik wil mensen op een makkelijke manier bedienen en daarom ook de aardig goede zoekfunctie.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil graag mensen tevreden maken en als klant behouden. Klantvriendelijk vind ik zeer belangrijk. Ik hoop naarmate van tijd een groep klanten te creeeren welke altijd terug komen. Zo wil ik uitbouwen.

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik heb een zeer divers assortiment en lever mijn producten binnen 1 dag. Niet veel kleine webshops hebben zo'n groot assortiment en zo'n snelle levertijd.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop heel erg dat er hier ervaring deskundigen zijn die mij informatie en tips willen geven. Ik ben een student dus heb een klein budget dus hoop dat er iemand is die zo vriendelijk is mij een duwtje in de rug te willen geven. Ik zou het zeer op prijs stellen! Goed of niet voor een 17 jarige student?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb je website net bekeken en je design ziet er op zich prima en fris uit. Maar wat me vooral opvalt is dat je een enorm omvangrijk assortiment hebt. Lijkt wel alsof je de complete catalogus van Leen Bakker er op hebt staan. Vanwaar die opzet? Je zegt binnen een dag te kunnen leveren. Maar ik kan me niet voorstellen dat je dat allemaal in een magazijn achter je huis hebt staan. Ben je reseller van een groothandel? Meer bezoekers krijgen is 1 ding, maar ik denk dat je vooral geen kopers zult krijgen door het enorme assortiment, want mensen zien geen reden om juist bij jou te kopen. Ik denk dat je je veel beter kunt richten op een zeer beperkt exclusief aanbod en dat dan heel goed te gaan doen. Maar ik hoor graag jou beweegredenen om het zo te doen.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp zeker wat u bedoelt. Maar de reden voor mij is eigenlijk simpel. ik wil een zo groot mogelijk assortiment aanbieden welke allemaal binnen 1 dag geleverd worden, en dat is ook zo. Is een product niet op voorraad dan staat dan automatisch vermeld. In de producten zoals de boeken kan ik niet concurreren t.o.v. bol.com dus denk ik erover na het assortiment iets kleiner te maken. Maar inderdaad dat is wel een punt om over na te denken ja. Wat vind je er nog meer van? Zou je de website vertrouwen bijv. ?

Link naar reactie
  • 0

De kwaliteit van plaatjes (waarom geen tekst daar), zoals bv op http://static.kingofgadgets.nl/Files/2/20000/20079/Enoza/20079_Header_nl.png laat te wensen over.

 

Je assortiment is enorm breed maar ook erg onsamenhangend. De verschillende categorieen hebben soms heel veel producten, soms heel weinig. De onsamenhangenheid van het geheel zou voor mij reden zijn om niet te bestellen. Ik snap het niet. Als ik iets online bestel zoek ik specifiek naar bij voorkeur een gespecialiseerde winkel OF een webshop die een breed, maar wel met elkaar te associeren assortiment heeft.

Ik mis ook het kvk-nummer op je site. Ik denk dat je de voordelen van je site veel sterker naar voren laat komen. Zo is het retourneren netjes uitgelegd, maar wel helemaal onderaan de pagina, terwijl dat wel iets is waar mensen op letten. de informatie in je header kun je visueel veel duidelijker maken en aantrekkelijker.

 

Verder snap ik niet waarom er allerlei logo's op je site staan van Tissot, Breitling etc. aangezien je niks vna die merken verkoopt.

 

Tot zover even

Link naar reactie
  • 0

Ik zie geen reden waarom ik de website niet zou vertrouwen. Je hebt o.a. je contactgegevens vermeld. Maar ik zie ook geen reden waarom ik bij jou zou kopen, omdat ik niets speciaals zie op de website. En je assortiment is te groot om er even door heen te bladeren. En je wilt toch juist dat je bezoekers iets bij je kopen?

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Wat mij als eerste opvalt:

Positief:

Frisse website

 

Zoals je vraagt geef ik onderstaand mijn mening:

Iets minder positief:

- je noemt jezelf de King of Gadgets. Dit schept hoge verwachtingen. Ik verwacht met deze naam de laatste trends aan te treffen en een aanbod met unieke items. Als ik dan naar een specifiek gedeelte kijk, "outdoor en vrijetijd", toevallig mijn vakgebied, dan zie ik niet iets wat ik bij een gewone winkel niet zou kunnen krijgen.

- de teksten bovenaan de website met bezorging etc lijken wat vaag te zijn. Alsof het een heel low-res beeld is of een soort printscreen is.

 

Ik vind de opmerkingen van fvddungen goed verwoord. Je hebt een heel (te) breed assortiment. Het zou beter zijn dit te verkleinen en je naam King of Gadgets waar te maken door op zoek te gaan naar echte gadgets. Hierdoor heb je wellicht minder artikelen maar de artikelen die je hebt vallen meer op. Zorg er ook op dat je op deze artikelen goed vindbaar bent. Hier is op HL al veel over geschreven.

 

Probeer eens zelf na te denken en in je omgeving te informeren wat men verstaat onder een: "gadget". Maak aan de hand hiervan jouw definitie van een gadget en bekijk of jouw assortimentslijst voldoet aan deze toets.

 

Succes!

 

Danny

Preport International B.V. / Human Comfort International B.V.

De Corantijn 27D, 1689 AN ZWAAG

www.preport.nl / www.human-comfort.com / www.hollandcampinggroup.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat denk je dat de merkhouders van de (luxe) horlogemerken vinden van vermelding van hun logo op deze webshop in oprichting? Goed of niet goed voor een 17-jarige is eigenlijk geen relevante vraag, aangezien je concurrenten de grootste e-commerce spelers zijn. Verdiep je eens in relevante wet- en regelgeving.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het onderschrift zou beter kunnen. "In the King we trust" komt op mij niet betrouwbaar over. Stel dat ik godofgadgets.nl zou lanceren met het onderschrift "In God we trust"? Het onderschrift moet iets te maken hebben met de business.

 

Tevens zijn onze Algemene voorwaarden duidelijk en hier beschikbaar.

 

De Algemene voorwaarden heb ik niet kunnen vinden, dit terwijl ik op de juiste link heb geklikt.

 

Kingofgadgets.nl is de allernieuwste webshop op het gebied van gadgets, cadeau's en andere benodigdheden. rijzen.

 

De juiste spelling is cadeaus. Jouw webshop zal niet de allernieuwste zijn, er worden dagelijks webshops gelanceerd.

 

Kingofgadgets bied u een groot assortiment producten voor de laagste prijzen.

 

Het is biedt.

 

Met meer dan 1200 producten vind u alles in het genre lifestyle!

 

Het is vindt.

 

Iedereen woont graag in een mooie omgeving. Groot of klein, alleen of met zijn allemaal!

 

Met z'n allen?

 

Dit speelgoed is handgemaakt en zijn allemaal getest op veiligheid in de EU en de verenigde staten.

 

Dit speelgoed is getest en Verenigde Staten met hoofdletters.

 

De producten van de Airflow collectibles serie bieden u kind het beste van het beste.

 

Het is uw kind. Valt mij op dat je de bezoekers aanspreekt met u, jij en jullie.

 

Bij ons moet je zijn voor leuke extra's en accesoires omtrend computerproducten.

 

Het is accessoires en omtrent.

 

Hieronder vind u de meest gestelde vragen.

 

Hieronder vindt (treft) u de meest gestelde vragen.

 

Link naar reactie
  • 0

Ach laten we weer een keer meedoen met het zoveelste "wat vind je van" topic.

 

Onderstaande is opbouwend en positief bedoeld. Je bent 17 en nog student. Dus sowieso mijn complimenten dat je het gestart bent en hoever je al bent gekomen.... Maar....

 

Ik lees het woord "fris" wel veel in de commentaren... Geen idee wat hier mee bedoelt wordt. Dunne kaders op een witte achtergrond met wat geel zou ik niet onfris willen noemen. Maar meer complimenten over vormgeving kan ik niet bedenken

 

Van boven naar onderen:

Links e.d. naast het logo plaatsen. Neemt nu ruimte in wat zonde is. Tevens verwacht ik bovenin winkelwagen functies en zoek. De rest gewoon lekker naar beneden gooien.

 

Logo's iconen en beelden zijn niet scherp. Of eigenlijk veel compressie ruis. Het is het eerste wat iemand ziet als ze op de website komen. Is de eerste indruk, en die vind ik niet best. Zie zelfs je logo op facebook?

 

Die blonde meid met koptelefoon weg. En gooi die toegevoegde waarde punten naast elkaar. scheelt ruimte. En ik zou ze persoonlijk niet bovenin plaatsen. Je verkoopt producten, dus alles wat daar staat vind ik als bezoeker vanzelfsprekend. Op

een standaard 1280 x 1024 monitor zie ik maar anderhalve rij producten. En dit is juist hetgeen wat je wilt verkopen. \\

 

Boven de 250 euro geen verzendkosten? Mag wel wat lager als op de voorpagina maar een product dit bedrag haalt, Jouw assortiment is nou niet dat ik 15 verschillende producten in een keer zou aankopen.

 

Introtekst: de statements vind ik niet op zijn plek en ook niet geloofwaardig. 5 tot 25% en wie zijn de andere webwinkels. Afvalemmer push-it geeft mij geen referentie. Wel de armani afvalemmer type 000001. Dit gaat werken als je producten heb die bijvoorbeeld in prijsvergelijkings sites kunnen worden opgenomen. Jou assortiment leent zich hier niet voor.

 

Producten foto's: Rare uitsnedes of zoom verhoudingen. Khaled tekst is bv niet leesbaar.

 

Logo's: bij de logo's denk ik aan horloges, alleen die zie ik niet. En ze verwijzen nergens naar.

 

Typografie: Ik tel minimaal 6 verschillende corps grootes en diverse fonts in diverse kleuren. Probeer het bij een op twee keuze te houden. Dat geeft meer rust.

 

Kortom ik vind het niks en zou dus ook hier niet iets kopen. Waarom? Deze website oogt snel in elkaar geknutseld, assortiment schiet alle kanten op. Presentatie is onder de maat en als ik een dochter had en deze een "pink princess pedal car" zou willen geven, ik het niet durf om 249 euro over te maken naar jou.

 

Is misschien erg hard en ik snap dat je net start en het moet doen met de middelen die je hebt. Maar ik zou je willen aanraden om wat meer focus te krijgen. Meer kwaliteit in je presentatie. En neem dan een product groep en zorg dat deze het beste en mooiste in de website staat. Goede foto's, goede teksten, goede omschrijvingen. Gewoon het beste. En wanneer je dat heb gedaan, doe dan nog een product groep. Alles in een keer is simpelweg onmogelijk.

 

Veel succes en al het beste,

 

Micha

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

My King,

 

Als uw raadsheer moet ik u adviseren toch nog eens goed naar uw website te kijken. De volgende zaken verdienen uw aandacht:

 

* Weinig inspirerend design

Van de koning van de gadgets verwacht ik eerlijk gezegd een sprankelender design dan dit. Ik hoefde niet eens in de footer te kijken om te kunnen zeggen dat deze shop van Biedmeer is.

De vriendelijk lachende dame staat op ongeveer 10.000 websites. Stock fotografie kan een goedkope oplossing zijn maar in dit geval vind ik de boodschap ook nog eens tegenstrijdig. Zij is een telefoniste en jij wilt alleen e-mail ontvangen.

Je USP's, je kroonjuwelen zullen we maar zeggen, staan in een hele slechte kwaliteit online. Beetje teveel gecomprimeerd.

Bij nader inzien vond ik ook dat je navigatie amper opvalt onder de header en vlak boven de lopende teksten. Het duurt zodoende nog langer om een indruk te krijgen van het aanbod van deze webshop. Ik zou experimenteren met de vormgeving.

 

* Zoekmachineoptimalisatie

Op het vlak van de zoekmachineoptimalisatie is nog veel winst te behalen. Twee zeer bekende SEO-factoren zijn de

en de , deze kun je van iedere pagina altijd instellen. Probeer hier kort en bondig - max. 70 karakters voor de title en 156 karakters voor de description - te vertellen wat de inhoud van de pagina is en waarom mensen bij jou moeten kopen.

Verder moet je even onderzoeken of navragen of je leesbare url's kunt krijgen. De categorie wordt nu als volgt getoond "Webwinkel-Product-16022648" terwijl de categorienaam "boeken" is. De tweede versie wordt uitermate gewaardeerd door mensen en zoekrobots.

 

* Winkel van Sinkel

Wat een breed en onsamenhangend assortiment voer je?! Hoe kan ik een boek over Europa en een tuinstoel en een driewieler nu nog relateren aan de term gadgets? Zoals een van mijn voorgangers al schreef, bepaal eerst je definitie van het woord gadget maar eens. Maar denk vooral goed na over wie jij met deze webshop wilt bedienen, in welke behoeften jij voorziet en hoe je de match tussen vraag en aanbod tot stand kunt brengen. Je studeerde toch marketing? Dit is je kans het geleerde in de praktijk te brengen.

 

* Een beta site live???

Je zoekt vertrouwen maar dat ga je niet opbouwen door een beta site live te zetten! Ik kan nu niets bij je bestellen... Heb ik eindelijk dat horloge gevonden - waar staan die Breitlings nou? - staat er opeens dat ik niet bij je kan kopen. Ik las ergens dat je al aardig wat bezoekers trekt, het zou me verbazen als ze voor deze site terugkeren. Dit is niet goed, ook niet voor een student van bijna 18 jaar...

 

Zou ik bij je kopen? Nee, zeker niet. Daarvoor is het allemaal niet goed genoeg. Daarom sluit ik me aan bij de woorden van Micha: terug naar de tekentafel en vooral eerst eens een keuze maken waarin je je wilt specialiseren. Bol.com is ook maar gewoon met boeken begonnen...

 

Succes,

iOptimize

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Niet veel kleine webshops hebben zo'n groot assortiment en zo'n snelle levertijd: dat interesseert een consument niet. Je concurreert met winkels als Bol.com, Blokker of Mediamarkt.

 

Waarom zou ik bij je kopen?

- omdat je website er zo verzorgd uitziet? De vele taal- en spelfouten maken een slordige indruk.

- omdat je goedkoper bent? Je bent een stuk duurder dan de concurrent.

- omdat je gadgets levert die nergens anders te krijgen zijn? Ik kom geen gadget tegen.

 

Ik hoop niet dat je alle artikelen al in huis hebt, want zelfs je inkoopprijzen zullen wellicht hoger liggen dan de prijs waarvoor de consument die artikelen kan kopen…

 

Mijn advies:

- ga op zoek naar echte gadgets die je voor een concurrerende prijs kunt leveren

- zorg ervoor dat bezoekers zich niet storen aan taal- en spelfouten

- zorg ervoor dat als ik google op bijvoorbeeld “gadget prijs” ik jouw webshop direct te zien krijg

 

Succes!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.