Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Woodsbox
Beste Lezers,
Al enige tijd loop ik tegen het probleem aan dat mijn huidige mobiel abonnement afgelopen is.
Ik wil nu graag een ander toestel en bundel aangezien de telefoon versleten is en ik vaak buiten mijn bundel bel.
Na enig speurwerk ben ik er achter dat het tegenwoordig hip is om of het toestel te lease (hi) of een abonnement aan te bieden waarbij je de eerste 6 maanden 50% korting krijgt maar vervolgens de hoofdprijs betaald.
Nu vraag ik me af kan ik het beste een telefoon kopen en er een sim only abonnement bij nemen of tel+ab samen afnemen.
Met welke aanbieder hebben jullie goede ervaring en waar hebbe jullie voor gekozen?
Mvg,