Ga naar inhoud

Spreuken en citaten.

Geplaatst:

Rene van Zandwijk

Soms kom ik wel eens een mooie spreuk of citaat tegen met betrekking tot ondernemen en deze schrijf ik dan ook altijd in een speciaal daarvoor boekje mocht ik het ooit nog nodig hebben.

Misschien is het daarom leuk om een speciaal topic daaraan te besteden voor ieder die een mooie spreuk of citaat tegen komt om die te delen met de lezers.

Ik zal de aftrap doen met:

"Geen vlieger is ooit opgestegen zonder tegenwind".

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Featured Replies

Geplaatst:

Christine

als je haast hebt, neem een omweg (aziatisch gezegde)

Dat is het Aziatische equivalent van σπεῦδε βραδέως, oftewel "festina lente".

hmm. In de preview zag het er prima uit.....

Geplaatst:

P.J.

Bagger is ook een prima handelsproduct.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Jamie van Soest

"If you have an apple and I have an apple and we exchange apples, then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas."

- George Bernard Shaw

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

• 1 month later...
Geplaatst:

jeroentb

Ga nooit uit van boze opzet als het ook met stupiditeit te verklaren is. (vrije vertaling van Hanlon's razor)

Geplaatst:

Arthur Tolsma

"Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand" (Herman Finkers)

:)

En eentje extra, omdat deze hierboven wel erg off-topic is:

"You don’t need marketers, you need market-ears"

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Geplaatst:

Arthur Tolsma

Om jezelf aan te zetten tot koude acquisitie, of iets proberen waarvan de kansen niet groot zijn:

"If you aren't getting rejected on a daily basis, your goals aren't ambitious enough".

Helpt mij af en toe om mijn grenzen te verleggen.

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.