• 0

Inkoop Aquaria en vijverspullen China

Beste Higherlevers,

 

Al enige tijd lees ik met veel plezier hier vele topics. Nu wordt het tijd om ook mijn vraag eens te stellen.

Momenteel ben ik 6 jaar actief op de Nederlandse Vijver en Aquariamarkt en loopt alles prima. Doordat we nu wat groter willen gaan inkopen, wil ik ook de optie China laten meewegen.

 

Zelf heb ik geen ervaring met het kopen in het Buitenland. Wel spreek ik veel leveranciers welke dit natuurlijk wel doen.

Ik ben op zoek naar een betrouwbaar bedrijf, werkzaam in China welke mij kan helpen in het vinden van juiste producten.

 

Het gaat hierbij dus niet direct om grote fabrikant, maar om tussenpersonen welke mij "kleine" aantallen kan leveren.

Denk hierbij aan zo'n 50 stuks, als proefbestelling.

 

 

Ik zie jullie tips en reactie graag tegemoet.

 

 

Mvg,

van Eijck

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welkom als geregistreerd lid!

 

Ik heb de titel iets verduidelijk, dat maakt het makkelijker gericht te reageren en het topic in de toekomst terug te vinden tussen de vele honderden andere topics over inkopen/importeren vanuit China.

 

Al de HL zoekfunctie geprobeerd? Er bestaan al een paar topics over het importeren van aquaria en visbenodigheden uit China, wellicht dat die HL-leden (vraagstellers en reageerders in die topics) je verder kunnen helpen.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Wat voor producten heb je het over? De aquarium/vijver markt is nogal een brede markt namelijk en dit maakt ok verschil in de mogelijke valkuilen.

 

Waar je in ieder geval rekening mee moet houden is de productaansprakelijkheid, bij import ligt dit volledig bij jou.

Er zijn in China best leuke producten te koop (diverse groothandels kopen daar ook in) maar er zit ook een hoop spul tussen wat niet van al te goede kwaliteit is.

Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 164 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.