Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Amurige
Hallo iedereen,
Dit is mijn eerste bericht op het forum, mijn naam is Patrick en ik heb een vraag over het combineren van verschillende rechtsvormen:
- Op dit moment heeft mijn vader een BV en de opdrachten die binnenkomen willen wij de opbrengsten van verdelen. Is het dan het handigst om hiervoor een eenmanszaak op te richten en te factureren aan mijn vaders BV? (Ik wil geen mede-aandeelhouder worden).
- Daarnaast wil ik binnenkort samen met iemand een webwinkel beginnen. Hiervoor willen wij een BV oprichten met ieder een persoonlijke holding erboven
- En dan nu de combinatie: Als ik bovenstaande zaken wil combineren, wat is dan de beste constructie?
Bvd!
Patrick