• 0

Gekoelde opslagruimte huren in de regio haaglanden

Mede-ondernemers,

 

Ik ben al een paar dagen op zoek naar een opslagruimte voor producten welke gekoeld moeten blijven. Ik vind wel af en toe een site maar gekoelde opslagruimtes in de regio haaglanden heb ik nog niet gevonden. Ik kan mij niet voorstellen dat deze niet bestaan.

 

Voor ik, in het geval dat ze bestaan, een offerte wil aanvragen zou het voor mij handig zijn een prijsindicatie te hebben van bijvoorbeeld een maand opslag in een (kleine) gekoelde opslagruimte. Gezien mijn kleine budget is dit van groot belang.

 

Verder heb ik nog een vraag die hier mee te maken heeft. De koeling is bedoeld voor het opslaan van etenswaren uit italie, Toscane voor verkoop in Nederland. De leverancier levert alleen binnen italie. Ik zoek daarom ook een alternatief voor het gekoelde transport van mijn product. Ook hiervoor zal het uitermate handig zijn een indicatie van de prijs te hebben.

 

Deze zaken bepalen of de ideeën die ik in mijn hoofd heb überhaupt wel zinvol zijn.

 

Kort zijn mijn vragen dus:

Wat kost bijvoorbeeld een maand opslag in een kleine (4x2) gekoelde ruimte in de regio haaglanden?

Wat kost gekoeld vervoer van producten vanuit italie voor niet al te grote hoeveelheden? (Denk aan 240 potjes van 250 gram)

 

 

Bij voorbaat dank.

 

Nick

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Nick

 

Toch even beter zoeken, het Westland staat vol met bloemen, bloemen die gekoeld getransporteerd en opgeslagen worden.

En die transporteurs rijden ook andere (gekoelde) goederen.

 

 

Wat betreft die potjes, bij transport over de weg bepalen gewicht en volume de prijs.

Prijzen is niks over te zeggen omdat je niet aangeeft aan welke eisen het geconditioneerde transport moet voldoen.

Kortom, gewoon even wat rond gaan bellen naar transportondernemer en concrete vragen stellen.

Dus maak je case, ik wil dit vervoeren, volume is zoveel gewicht en x volume, temperatuur eisen zus en zo, vervoer vanaf naar enz.

 

Link naar reactie
  • 0

Als Westlander kan ik dat beamen. Ga eens een half uur posten bij Flora Holland (net voor Naaldwijk) en je hebt de namen van 134 transportbedrijven die gekoeld transport doen, zoveel vrachtwagens rijden hier af en aan. Rij daarna een rondje om Naaldwijk en noteer alle bedrijven die gekoelde opslag leveren (kun je gewoon van de panden aflezen hier).

 

Maar ehh: kun je niet gewoon ergens een loodsje huren met een aantal koelkasten? Dat lijkt me veel voordeliger voor een pallet potjes.

 

groet en succes

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Positief verrast door de snelle reactie van beide! Eerste keer op dit forum dus probeerde het maar! Dank daarvoor.

 

Ik heb geen ervaring met ondernemen en studeer nog maar ideeën zijn er altijd! Wilde gewoon is iets gaan proberen. Heb inderdaad nagedacht over een ruimte met koelkasten, want zeker in het begin is een geheel gekoelde ruimte overbodig. Ik vond het alleen interessant om te weten wat het zou gaan kosten als ik zou willen gaan uitbreiden. Ik vond dit in het theoretische geval dat het spotgoedkoop zou zijn toch de moeite waard om te vragen. Ook was ik benieuwd naar de kosten en mogelijkheden om te weten of het bijvoorbeeld naast school kan, of dat de kosten voor zo'n koeling veel te hoog oplopen.

 

Mvg Nick

Link naar reactie
  • 0

In aanvulling op de tip van Joost lijkt ABC Westland me een vertrekpunt voor het vinden van een transporteur en koelruimte, of misschien kun je het voor het laatste wel veel dichter bij huis zoeken bij een mkb-er met koelcel bij beperkte ruimtevraag (heb je gelijk een afzetpunt en afleveradres).

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 102 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.