• 0

waar te beginnen

Hallo,

 

Ik (31jr) heb wat jaren ervaring voor een baas, maar wil toch een eigen bedrijf beginnen (eigen geld, eigen beslissingen, spanning). Ik zit nu met de praktische vraag welk product of markt. Wie heeft wat ideeen om tot een marktkeuze en productkeuze te komen ?

 

Chef

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Deze vraag moet je aan jezelf stellen.

 

Wat wil jij? Wat kun jij? Waar zie jij uitdaging in? Wat zijn jouw kwaliteiten? Wat doe je nu? Waar heb je ervaring mee? Kun je daar verder op in gaan dan je nu doet? Ga vervolgens onderzoeken of er markt voor is.

 

Niemand kan gaan vertellen wat jij zou moeten doen.

Nou vooruit, een ding dan:

 

Weet je wat jij zou moeten doen?

Even naar ... juist. Succes.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor deze enorm stimulerende woorden. Als je enkel negatieve energie te ventileren heb, zeg dan liever niets of ga voor de spiegel staan en vraag je af waar je mee bezig bent.

 

Ik ben serieus op zoek naar een product dat gemaakt kan worden of verhandeld. Ik vraag me af wat daarbij goede ingangen zijn, octrooibureaus, zaken die in de verkoop zijn o.i.d. Als er mensen zijn die hier wel ervaring of wel nuttig advies hebben, dan graag reageren.

 

Bedankt voor de positieve reacties.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik snap je geagiteerdheid niet. Je geeft geen enkele informatie over je interesses, je capaciteiten, je kennisgebieden, je achtergrond... terwijl dat toch de bepalende factoren om een product c.q. markt te bepalen. Wanneer iemand je er beleefd op wijst dat je zelf de sleutel in handen hebt geef je 'm vervolgens een veeg uit de pan? Bij gebrek aan verdere informatie zijn de vragen die RicoH stelt, nou net de vragen die je jezelf zou moeten stellen. Kun je uitleggen waarom je dat als negatief bestempelt?

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
  • 0

Niemand kan gaan vertellen wat jij zou moeten doen.

Nou vooruit, een ding dan:

Weet je wat jij zou moeten doen?

Even naar ... juist. Succes.

 

Dit geeft mij toch het gevoel het riet ingestuurd te worden. Ik kan hier in ieder geval niet mee verder.

 

Ik heb interesse in techniek, organiseren, handelen, producten maken (geen diensverlening). Vanuit die optiek wil ik dus beginnen bij markt en product keuze en dan mijn detail expertise, netwerk etc gaan opbouwen.

Link naar reactie
  • 0

Niemand kan gaan vertellen wat jij zou moeten doen.

Nou vooruit, een ding dan:

Weet je wat jij zou moeten doen?

Even naar ... juist. Succes.

 

 

Dit geeft mij toch het gevoel het riet ingestuurd te worden. Ik kan hier in ieder geval niet mee verder.

 

he chef!

Ken jij de kreet "even langs de kamer van koophandel gaan" niet?????

Da's toch wel DE plek om te beginnen als jee nog gee idee heb wat je precies wil gaan doen.

Ook erg handig is hun website . Ik ben op dit moment hun links naar branchinfo aan het doorspitten om te kijken waar mijn toekomstige business onder gaat vallen en de cijfers van deze branch in mijn businessplan te verwerken. Maar die zelfde info kan je ook op ideeen brengen als je nog niet weet wat je wil gaan doen

 

Kijk eens op http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=45994 en volg de links.

 

Succes!

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.