Ga naar inhoud

Vraag en aanbod...

Geplaatst:

Annedien Hoen

Ik vind het "elkaar helpen" karakter een beetje tenietgedaan worden door van die handelaars die er partijtjes aanbieden.

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

In de voorwaarden staat dat promotie van de eigen activiteiten verboden is, maar een restpartij voor een leuke prijs slijten op Higherlevel.nl moet mogen vind ik. Ik heb twee berichten verwijderd die over het randje gingen, maar verder zijn alle berichten wel "vraag aan/aanbod voor Higherlevel.nl-leden" toch?

Geplaatst:

XYZdotCLUB

Duurt altijd wel lang voordat die simpele postings opgemerkt worden.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Er zijn zo'n 10 dingen die we in de gaten moeten houden achter de schermen, dus er schiet wel eens wat tussendoor inderdaad.

En daarbij is het vaak nogal subjectief, de beoordeling of iets wel of niet is toegestaan, dus veel moderators wachten de reacties van andere moderators af. Vaak ook komen we pas in actie als iemand aangeeft zich eraan te storen, bij voorbaat al al te streng optreden past niet bij het karakter van Higherlevel.nl.

Geplaatst:

old account

Over vraag en aanbod:

-Ik zie bijvoorbeeld in het advertentie overzicht dat Annedien daar een foto bij haar advertentie heeft staan. Echter, hoe kan ik die foto bekijken?

-Enters, de regel sprijding is wel heel erg overdreven altijd.

Jelmer.

Geplaatst:

Victor

Ja inderdaad. Je kan de logo's niet zien. :-\

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

Annedien Hoen

• Auteur

Flyer_summersale.gif

UPDATE:

Het filiaal Noord-Holland bracht onverwacht ook haar winkeldochters nog even langs!

filiaalNH_summersale.gif

Geplaatst:

old account

Okee duidelijk! Bedankt.

Geplaatst:

Annedien Hoen

• Auteur

5 is al weg ;-)

Geplaatst:

Persoon

Ik vind het "elkaar helpen" karakter een beetje tenietgedaan worden door van die handelaars die er partijtjes aanbieden.

Je had nog een handeltje in logo's achter de hand :P

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Geplaatst:

Annedien Hoen

• Auteur

Laten we zeggen dat het me op een idee bracht :-*

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.