Ik heb misschien een hele domme vraag maar ik stel hem toch.
Ben aan het denken om een pand te gaan huren voor mijn eenmanszaak. Wou het eerst vanuit huis doen, maar dat wordt me te ingewikkeld.
Nu heb ik net de belastingdienst gebeld en deze wisten me te vertellen dat wanneer ik een pand ga huren ik dit moet activeren op mijn balans met 0 euro. Dit had te maken met huurrecht ofzo.
Ik begreep er niet veel van maar deze beste man was behoorlijk aangebrand en wou me niet verder helpen.
Omdat ik toch de hele dag al op dit forum zit stel ik nog maar een vraag hierover;
Wanneer ik voor mijn eenmanszaak een pand huur, moet dit dan op mijn balans staan met 0 euro?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JanBos
JanBos
Hallo mensen,
Ik heb misschien een hele domme vraag maar ik stel hem toch.
Ben aan het denken om een pand te gaan huren voor mijn eenmanszaak. Wou het eerst vanuit huis doen, maar dat wordt me te ingewikkeld.
Nu heb ik net de belastingdienst gebeld en deze wisten me te vertellen dat wanneer ik een pand ga huren ik dit moet activeren op mijn balans met 0 euro. Dit had te maken met huurrecht ofzo.
Ik begreep er niet veel van maar deze beste man was behoorlijk aangebrand en wou me niet verder helpen.
Omdat ik toch de hele dag al op dit forum zit stel ik nog maar een vraag hierover;
Wanneer ik voor mijn eenmanszaak een pand huur, moet dit dan op mijn balans staan met 0 euro?
Wat bedoelen ze met huurrecht?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38708-huren-pand/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag