Aron de Haas Geplaatst: 18 december 2012 Aron de Haas 26 1 Geplaatst: 18 december 2012 Zijn hier nog bedrijven die een speciale actie houden voor Serious Request 2012? http://seriousrequest.3fm.nl/live/ Wij kwamen namelijk op het idee om gedurende de periode dat de DJ's zich in het glazen huis bevinden 5% van onze totale omzet (van al onze webshops) te doneren aan Serious Request. http://www.ledstripxl.nl/serious-request.html Misschien inspireer ik meerdere mensen/bedrijven om via deze wijze een actie te maken en de babies te helpen! Maar het meest benieuwd ben ik naar diegene die wel of geen actie houden en de motivatie hierachter. Daarom graag reacties gewenst uiteraard ook waarom niet. Goedkope LED Verlichting kopen met Cryptocurrency Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 18 december 2012 Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 18 december 2012 Ik knal het gelijk in de uitzending van WebwinkelFM ;-) Alle webwinkels die wat doen voor Serious Request die krijgen wat extra aandacht van mij in de uitzendingen, op de site en op twitter. Link naar reactie
Aron de Haas Geplaatst: 18 december 2012 Auteur Aron de Haas 26 1 Geplaatst: 18 december 2012 Tof! Dat waardeer ik ;D Ben benieuwd wat het bedrag wordt. De eerste € 20,00 zijn opgehaald bij ons igg. Goedkope LED Verlichting kopen met Cryptocurrency Link naar reactie
Roel J Geplaatst: 22 december 2012 Roel J Retired Mod 7,6k 1478 Geplaatst: 22 december 2012 In dit topic kunnen mensen vertellen wat ze WEL gedaan hebben voor serious request. Degenen die zo hun bedenkingen bij deze actie hebben kunnen dat in dit topic bespreken. Nog wel één verzoekje van uit de moderatie, vertel vooral over je actie en hoe leuk het was om te doen, zelf of met je bedrijf. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen