Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ineke
Hallo,
Ik zal mezelf eerst even voorstellen aangezien dit mijn eerste bericht is op dit forum. Mijn naam is dus Ineke en ik ben van plan een eigen onderneming op te starten. In november ga ik naar een startersdag en hoop daarmee veel informatie in te winnen en ik hoop dan ook om me in te kunnen schrijven bij het KvK. Een plan van aanpak is zo goed als klaar. Maar.. ik ben me suf aan het piekeren over een goede korte en krachtige bedrijfsnaam!. Ik zou het werkelijk niet weten. Ik zou graag ervaringen lezen hoe jullie aan je naam zijn gekomen. Mijn achternaam wil ik er misschien in verwerken maar mijn broer heeft ook een eigen onderneming en dat kan eventueel een beetje verwarrend zijn. Dan moet het totaal iets anders worden.
Groetjes en alvast bedankt voor alle tips en adviezen.