Ik heb gekeken naar de mogelijkheid om een fulfilment bedrijfje op te starten.
Ik wil dus verzendingen/retouren etc uit handen nemen van webshop eigenaren zodat zij zich beter kunnen richten op de onderhoud en marketing van de webshop.
Ook wil ik webshops bouwen voor starters, product fotografie en huisstijl design in mijn takenpakket opnemen.
De webshop en het systeem hierachter kan ik zelf ontwerpen en tevens heb ik een opslag plaats voor de producten van de klant.
De nodige kennis is dus aanwezig en ik zal dus zelf weinig moeten uitbesteden.
Mijn vraag is enkel, is hier nog markt voor? Er komen steeds meer webshops bij maar er zijn al een aantal grotere partijen aanwezig die zich met fulfilment bezig houden. Kan een klein bedrijfje dat ik wil oprichten zich wel staande houden in deze markt?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Moesje18
Moesje18
Beste,
Ik heb gekeken naar de mogelijkheid om een fulfilment bedrijfje op te starten.
Ik wil dus verzendingen/retouren etc uit handen nemen van webshop eigenaren zodat zij zich beter kunnen richten op de onderhoud en marketing van de webshop.
Ook wil ik webshops bouwen voor starters, product fotografie en huisstijl design in mijn takenpakket opnemen.
De webshop en het systeem hierachter kan ik zelf ontwerpen en tevens heb ik een opslag plaats voor de producten van de klant.
De nodige kennis is dus aanwezig en ik zal dus zelf weinig moeten uitbesteden.
Mijn vraag is enkel, is hier nog markt voor? Er komen steeds meer webshops bij maar er zijn al een aantal grotere partijen aanwezig die zich met fulfilment bezig houden. Kan een klein bedrijfje dat ik wil oprichten zich wel staande houden in deze markt?
Met vriendelijke groet,
Steven
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39972-fulfilment-bedrijf-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag