Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Hulp met ZOEKEN in windows

Geplaatst:

janieta80

Vroeger kon je in windows heel makkelijk zoeken naar NIEUWE items tussen 2 datums.

De enige zoekfunktie die ik nu kan vinden is in de verkenner: het zoekvak.

Ik ben echter op zoek naar bestanden die GEMAAKT zijn tussen een bepaalde datum. Kan iemand mij aub zsm doorgeven waar ik in Windows kan zoeken op GEMAAKTE items?

Featured Replies

Geplaatst:

De Ketchupmaker

Ik werk niet met Windows (welke versie heb jij, XP, 7 of 8?), maar deze oplossing voor Windows 7 vond ik via Google. Misschien ben je ermee geholpen.

Geplaatst:

John B

In Vista schakel je in de Verkenner onder "Hulpprogramma's voor zoeken" de functie "Zoekvenster" in, vervolgens verschijnt rechtsboven de optie "Geavanceerd zoeken" en dan kun je zoeken op Aanmaakdatum (diverse opties, ook periodes).

[edit] Blijkt ook te werken als je in het zoekvak bijv. "Aanmaakdatum:01-01-2013..15-01-2013" tikt ...

Geplaatst:

Marco van den Maagdenberg

Heb er een slot op gezet. Voor dit soort vragen zijn andere fora geschikter en behouden wij focus op echte ondernemersvragen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.