• 0

Containerhuur + zeevracht NL-MA

 

 

Beste leden ,

 

 

Na wat rond surfen op het net zijn mijn antwoorden nog steeds niet beantwoord en wou ze hier graag voorleggen ,

 

Is er site of iemand met ervaring , waar ik een globale indicatie kan krijgen voor een zeevracht ( 10ft container of gedeeld ) Rotterdam - Casablanca

 

 

en , hoe zit het met de container die ik gehuurd hebt.............. deze moet uiteraard weer terug naar zijn eigenaar ? betekent dit dat ik weer kosten moet maken om een lege container terug te sturen naar Nederland ??? ??? ??? .

 

Hoe is dit nu precies geregeld ?

 

 

bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 1
Is er site of iemand met ervaring , waar ik een globale indicatie kan krijgen voor een zeevracht ( 10ft container of gedeeld ) Rotterdam - Casablanca

Ja, zo iets heet een "offerte" en je kunt die opvragen bij een "vervoerder". Er zijn diverse van dit soort "vervoerders" of "logistieke dienstverleners" actief op Higherlevel, bijvoorbeeld Logic4L

 

en , hoe zit het met de container die ik gehuurd hebt.............. deze moet uiteraard weer terug naar zijn eigenaar ? betekent dit dat ik weer kosten moet maken om een lege container terug te sturen naar Nederland Hoe is dit nu precies geregeld ?

Verrassend: ook dat kan zo'n "vervoerder" je vertellen

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

10FT zal niet meevallen zal wel een deelpartij worden of een 20'GP container.

 

Succes,

 

Roy

 

 

Snelle antwoord terug (top bedrijf ) , idd is 10ft lastig , offerte gekregen van 20ft , alleen is deze nu nog te groot voor me en zal deze lading per deellading over de weg laten komen (gekoeld) .

 

en ben beantwoord omtrent de retour van de container die is inbegrepen en hoef m alleen naar de terminal te brengen in Casablanca.

 

erg bedankt in elk geval voor de tip.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.