• 0

De moeite waard om te investeren in 2013 economische crisis?

Beste mensen,

 

Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken, maar ik ben een ondernemer met een succesvolle webshop en maak ruim 60.000 euro omzet per jaar. Daarnaast ben ik freelancer en maak tussen de 40.000 - 70.000 omzet per jaar dus een totale omzet van ruim over 1 ton.

 

Nu heb ik een spaar pot van ruim 50.000 Euro en ik wil eigenlijk naast mijn webshop stoppen of afbouwen met freelancen en wat anders leuks gaan doen.

 

Nu is de vraag ... is het verstandig om te investeren in 2013 in bijvoorbeeld een fysieke winkel? En is de economische crisis echt zo slecht als men zich voor doet in de media? Hoe ervaren jullie dit zelf? Gaat julli ebusiness wel goed? Hebben julie fysieke zaken? Of zijn jullie ook allemaal online ondernemers / freelancers?

 

Hoor graag jullie mening erover.

 

 

[Mod edit: bericht verplaatst uit "Wat vinden jullie van mijn"-board, redundante alinea's verwijderd ]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bij een beslissing voor een specifieke onderneming moet je jezelf niet laten leiden door de stand van de economie als geheel. Sommige producten en diensten zijn anticyclisch en doen het juist goed in een recessie. Daarnaast doen sommige producten het beter online dan in een fysieke winkel, terwijl dat voor andere producten weer andersom is. Zo algemeen als jij hem stelt is de vraag dus niet te beantwoorden.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Kort: ja! Als je erin gelooft, je markt kent, je risico goed kan indekken, het geld kan missen: investeren. Het is gewoon mogelijk om te investeren en success te hebben, ook in deze tijd. Ik heb alleen soms het "vermoeden" dat het sneller had kunnen gaan als het geen crisis is, maar veder gewoon tientallen procenten groei per jaar. Het kan gewoon, de uitdaging is alleen maar groter nu het iets moeilijker is.

Link naar reactie
  • 0

Kort: ja! Als je erin gelooft, je markt kent, je risico goed kan indekken, het geld kan missen: investeren. Het is gewoon mogelijk om te investeren en success te hebben, ook in deze tijd. Ik heb alleen soms het "vermoeden" dat het sneller had kunnen gaan als het geen crisis is, maar veder gewoon tientallen procenten groei per jaar. Het kan gewoon, de uitdaging is alleen maar groter nu het iets moeilijker is.

 

Bedankt voor je bericht! Hier kan ik wel wat mee ;)

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.