RSS feed

Aanbevolen berichten

RSS is iets wat al langer onze interesse heeft. Misschien is het interessant om eens te bekijken hoe dit vormgegeven zou kunnen worden, hoe zou je het het liefst willen zien? Suggesties of wensen? Bijvoorbeeld over welke (soorten) berichten via RRS beschikbaar moeten worden? Enkel RSS trouwens, of ook Atom?

 

RSS-feeds van het externe nieuws (nieuws zoals dat op de voorpagina staat), de linkssectie, de ondernemers-faq en de agenda zijn al wel ontwikkeld en beschikbaar, maar worden slechts gecontroleerd naar derden gedistribueerd.

Link naar reactie

By the way, de rss feed van ondernemersoverpeinzingen werkt niet meer. Op de site blijft ie staan bij bedrijvendag

 

Dit was me ook al opgevallen. De feed zelf werkt nog wel, maar is gekoppeld aan het weblog-nieuws zoals dat op de voorpagina van HL getoond wordt, en daar gaat blijkbaar iets fout. Wordt z.s.m. verholpen.

Link naar reactie

De volgende dingen lijken mij het handigst:

 

-Berichten van het forum welke geplaatst zijn.

-Vraag en aanbod.

 

En dan als apparte rss feed. Ikzelf gebruik een programma waarmee ik heel gemakkelijk die rss feeds kan uitlezen. Zodoende kan ik zowel het nieuws, als verscheidene forums in de gaten houden.Opzich is rss niet erg moeilijk en ik gok dat er wel een plugin voor YaBB voor bestaat.

Problemen met je computer? (draadloos) netwerk opzetten of herinstallatie? www.redmijndata.nl lost het allemaal op!

Ook voor servers en websites!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 274 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.