Ik vroeg mij af of het krijgen van veel bezoekers (met een hoog bouncepercentage) die dus na 1 pagina al weer wegklikken, juist hoog of laag door google worden geindexeerd.
Ik ben nog aan het onderzoeken wat de voordelen en nadelen zijn van deze tools (Klikkaa Dutchleader en Megakliks)
Enerzijds lijken hoge bezoekersaantallen positief voor de vindbaarheid in Google (ook al haal je geen conversies uit deze bezoekers)
maar hoe schat Google de waarde als deze mensen al na 1 sec weer wegklikken?
Kan iemand mij hier meer over vertellen? of zijn er nog andere voor of nadelen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
S. van Kessel
S. van Kessel
Ik vroeg mij af of het krijgen van veel bezoekers (met een hoog bouncepercentage) die dus na 1 pagina al weer wegklikken, juist hoog of laag door google worden geindexeerd.
Ik ben nog aan het onderzoeken wat de voordelen en nadelen zijn van deze tools (Klikkaa Dutchleader en Megakliks)
Enerzijds lijken hoge bezoekersaantallen positief voor de vindbaarheid in Google (ook al haal je geen conversies uit deze bezoekers)
maar hoe schat Google de waarde als deze mensen al na 1 sec weer wegklikken?
Kan iemand mij hier meer over vertellen? of zijn er nog andere voor of nadelen?
Webshop in accessoires en modemusthaves - http://www.webstash.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag