Hoi wij hebben een aantal skyrose lampen die verhuren.
Dit zijn lampen die je buiten zet en die tot kilometers ver te zien zijn.
Voorbeeld:
Bron: sound7.be
Nu vraag ik me af wat de regelgeving hiervan is. In de branche spreekt iedereen elkaar tegen.
- Als je de gemeente opbelt is het antwoord per keer dat je belt anders. De 1 vindt het prima, dan ander zegt dat je een vergunning nodig hebt maar weet niet welke, soms wordt er gewezen op een evenementen vergunning, maar die vergunning dekt dit soort dingen niet en dan is er ook een groep die gewoon zegt dat het niet mag.
- Rotterdam Airport, interesseert het niets, zolang ze er geen last van hebben. Dus minimaal een kilometer of 5 ervan af blijven.
- Het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, zegt dat ik bij de gemeente moet zijn.
- Politie reageert alleen als er mensen last van hebben (als je bij iemand naar binnen schijnt of als je (vlieg)verkeer hindert.
Heeft iemand nog een idee waar ik een goede onderbouwd antwoord kan krijgen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Hoi wij hebben een aantal skyrose lampen die verhuren.
Dit zijn lampen die je buiten zet en die tot kilometers ver te zien zijn.
Voorbeeld:
Nu vraag ik me af wat de regelgeving hiervan is. In de branche spreekt iedereen elkaar tegen.
- Als je de gemeente opbelt is het antwoord per keer dat je belt anders. De 1 vindt het prima, dan ander zegt dat je een vergunning nodig hebt maar weet niet welke, soms wordt er gewezen op een evenementen vergunning, maar die vergunning dekt dit soort dingen niet en dan is er ook een groep die gewoon zegt dat het niet mag.
- Rotterdam Airport, interesseert het niets, zolang ze er geen last van hebben. Dus minimaal een kilometer of 5 ervan af blijven.
- Het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, zegt dat ik bij de gemeente moet zijn.
- Politie reageert alleen als er mensen last van hebben (als je bij iemand naar binnen schijnt of als je (vlieg)verkeer hindert.
Heeft iemand nog een idee waar ik een goede onderbouwd antwoord kan krijgen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40974-gebruik-skyrose/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag