Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Call-to-action buttons: is groen het nieuwe oranje?
Korte samenvatting:
Seth Godin noemt ze bananen. Call-to-action buttons zijn er in alle soorten, maten en kleuren. Tijd voor een smaaktest: welke bananen schotelen de webmasterchefs ons zoal voor? Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: groen is niet het nieuwe oranje.
Godin introduceert de banaan als metafoor:
“Force yourself to design each and every page with one and only one primary objective. That’s the banana. Make it big. Make it blue (or red). Make it obvious.”
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Duidelijke voorbeelden over hoe je op je website visueel e.e.a. onder de aandacht brengt.
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !