Ik ben bezig de website opnieuw op te bouwen, de oude is hopeloos uit de tijd eigelijk.
M'n eerste doel is om een nieuwe functonele masterpage te maken welke mij een heleboel werk met linkjes maken uit handen kan nemen.
Nu ben ik al een aantal dagen aan het spitten welke vorm van navigeren ik nu zou willen toepassen.
M'n doel is om een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke navigatie neer te zetten.
1 Zelf vind ik de big area drop down menu wel erg mooi, alleen twijfel ik of iedereen dat overzichtelijk genoeg vind, gezien je een hele lap woordjes voorgeschoteld krijg, maar wel vrijwel alles in een overzicht.
deze zal het aantal benodigde klikken om op je doelpagina te komen reduceren.(tabje vloerengilde)
2 IVanuit de horizontale balk een drop down tapijt/ marmoleum. pvc enz. door te linken naar een 2nd master die gewijd is aan de varianten in het product waarbij de uiteindelijke tapijten in een tabel verticaal links staan.(tabje producten)
de 3e is gewoon plat een tabel verticaal aanhouden met de hele lijst aan producten welke doorlinken naar de productgroep en dan de keuze bieden tussen de endproducten.( tabelletjes)
optie 1 vind ik't mooist
optie 2 denk ik gebruiksvriendelijk, en relatief eenvoudig bij te werken
optie 3 is overzichtelijk, maar vergt veel werk.
De Hamvraag is, welke vind je het meest gebruiksvriendelijk
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Google op internet in wat de meest vriendelijke structuur is, dit levert mij vooral website bouwers op die hun eigen kunnen vooral omschrijven, rondvragen in een kennissenkring.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het bouncepercentage verlagen
Gebruiksvriendleijk laten navigeren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niks nieuws, alleen mijn onbekendheid hierin.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Persoonlijke voorkeur van hoe je het liefst zelf navigeer
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jan marinus
jan marinus
Omschrijving van je concept:
Goedendag
Ik ben bezig de website opnieuw op te bouwen, de oude is hopeloos uit de tijd eigelijk.
M'n eerste doel is om een nieuwe functonele masterpage te maken welke mij een heleboel werk met linkjes maken uit handen kan nemen.
Nu ben ik al een aantal dagen aan het spitten welke vorm van navigeren ik nu zou willen toepassen.
M'n doel is om een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke navigatie neer te zetten.
1 Zelf vind ik de big area drop down menu wel erg mooi, alleen twijfel ik of iedereen dat overzichtelijk genoeg vind, gezien je een hele lap woordjes voorgeschoteld krijg, maar wel vrijwel alles in een overzicht.
deze zal het aantal benodigde klikken om op je doelpagina te komen reduceren.(tabje vloerengilde)
2 IVanuit de horizontale balk een drop down tapijt/ marmoleum. pvc enz. door te linken naar een 2nd master die gewijd is aan de varianten in het product waarbij de uiteindelijke tapijten in een tabel verticaal links staan.(tabje producten)
de 3e is gewoon plat een tabel verticaal aanhouden met de hele lijst aan producten welke doorlinken naar de productgroep en dan de keuze bieden tussen de endproducten.( tabelletjes)
optie 1 vind ik't mooist
optie 2 denk ik gebruiksvriendelijk, en relatief eenvoudig bij te werken
optie 3 is overzichtelijk, maar vergt veel werk.
De Hamvraag is, welke vind je het meest gebruiksvriendelijk
http://www.tapijtzeewolde.nl/opzet.html
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Google op internet in wat de meest vriendelijke structuur is, dit levert mij vooral website bouwers op die hun eigen kunnen vooral omschrijven, rondvragen in een kennissenkring.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het bouncepercentage verlagen
Gebruiksvriendleijk laten navigeren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niks nieuws, alleen mijn onbekendheid hierin.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Persoonlijke voorkeur van hoe je het liefst zelf navigeer
Gebruikervarignen
Er bestaan alleen maar oplossingen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41395-navigatiestructuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag