Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MaharadjaTenten
MaharadjaTenten
Ik werk met een collega samen waarbij we elkaars tenten inhuren. Nu zit ik met de vraag mbt aansprakelijkheden en met name daar waar 'mijn klant' schade heeft toegebracht aan de tent van mijn collega.
In een normaal proces kun je terugvallen op een verzekering van mijn klant en/of op mijn WA verzekering. In theorie kan het gebeuren dat mijn klant zijn verzekering niet uitbetaald en dat mijn verzekering naar mijn klant wijst. En er dus langs deze weg geen vergoeding komt.
Mijn collega kan me dus in deze aansprakelijk stellen en mij voor de kosten laten opdraaien. Hoe kun je dit goed oplossen? Een disclaimer is een, mijn collega rechtstreeks laten factureren is twee. Maar dan loop je het risico de klant ook kwijt te raken.
Tips zijn welkom.
Bvd,
Martin
Martin Maharadja Tenten
www.maharadja-tenten.nl
06-15489363
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag