Ik heb een webshop in ruitersportartikelen gevestigd in Nederland..
Op dit moment een eenmanszaak.
Mijn vriendin die mij al geruime tijd met raad en daad steunt zal binnenkort mede eigenaresse worden.
Eenmanszaak zal dus moeten worden omgezet naar een VOF (of BV ??)
Nu komt het: Zij is woonachtig in Duitsland, en aan huis (is al nagevraagd dat mag) in een boerderijschuur willen we een fysieke winkel gekoppeld aan de webshop gaan openen.
Webshop is nu: .nl en zal straks een .com en eventueel ook een .de bij komen die allemaal naar dezelfde website verwijzen.
Nederlandse markt wordt vanuit NL beleverd, Duitse markt uit DL...
Echter we hebben geen idee hoe we dit nou het beste kunnen aanpakken.
We draaien nog geen winst, zijn pas sinds een paar maandjes gestart en nu volop aan het ontwikkelen en aan het nadenken.
Wij kopen op het moment in bij Nederlandse en Duitse bedrijven.
Echter dan zal het dus zijn dat de NL website een bestelling doet, en ofwel laat leveren in NL of laat leveren in DE... hoe pakken we dit nou het beste aan?
Wij hopen dat jullie ons enkele handvatten kunnen geven hoe we verder moeten vanaf dit punt.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HA76
HA76
Ik heb een webshop in ruitersportartikelen gevestigd in Nederland..
Op dit moment een eenmanszaak.
Mijn vriendin die mij al geruime tijd met raad en daad steunt zal binnenkort mede eigenaresse worden.
Eenmanszaak zal dus moeten worden omgezet naar een VOF (of BV ??)
Nu komt het: Zij is woonachtig in Duitsland, en aan huis (is al nagevraagd dat mag) in een boerderijschuur willen we een fysieke winkel gekoppeld aan de webshop gaan openen.
Webshop is nu: .nl en zal straks een .com en eventueel ook een .de bij komen die allemaal naar dezelfde website verwijzen.
Nederlandse markt wordt vanuit NL beleverd, Duitse markt uit DL...
Echter we hebben geen idee hoe we dit nou het beste kunnen aanpakken.
We draaien nog geen winst, zijn pas sinds een paar maandjes gestart en nu volop aan het ontwikkelen en aan het nadenken.
Wij kopen op het moment in bij Nederlandse en Duitse bedrijven.
Echter dan zal het dus zijn dat de NL website een bestelling doet, en ofwel laat leveren in NL of laat leveren in DE... hoe pakken we dit nou het beste aan?
Wij hopen dat jullie ons enkele handvatten kunnen geven hoe we verder moeten vanaf dit punt.
Wij zien jullie reactie graag tegemoet.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag