• 0

Schoenen laten maken

Hoi allemaal! Ik wil graag mijn eigen schoenenlijn starten. Ik heb geweldige ideeen in mijn hoofd die ik nu eindelijk wil verwezelijken. Graag had ik willen weten of jullie weten waar ik deze schoenen zou kunnen laten maken? Mijn voorontwerpen mogen "cheap material" zijn. Als ik deze goed vind en eventuele aanpassingen heb gedaan kan ik naar "the real stuff' overgaan. Maar voor nu zoek ik dus een zeer goedkope manier om mijn schoenen te laten maken. In Belgie en Nederland vragen ze stukken van mensen om dit te verwezelijken. Ik dacht misschien eerder in oostbloklanden iets te vinden?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

In Belgie en Nederland vragen ze stukken van mensen om dit te verwezelijken.

Ik denk dat je dit anders bedoelt dan hoe het overkomt... ;)

 

Dit is in het zuiden van Nederland en Belgie een redelijk veel gebruikte uitdrukking. Als je het letterlijk neemt kan het inderdaad een beetje bloederig overkomen. :)

Link naar reactie
  • 0

In Belgie en Nederland vragen ze stukken van mensen om dit te verwezelijken.

Ik denk dat je dit anders bedoelt dan hoe het overkomt... ;)

 

Ja dat is een uitdrukking die we hier gebruiken :-) ik ben gelukkig niet zo bloederig ingesteld ;-)

Link naar reactie
  • 0

Goh, ik woon pas een jaar of 35 zo'n 10 km van de Belgische grens en heb de uitdrukking nog nooit gehoord.

 

Misschien dat ie in Limburg normaal is, maar Brabanders zijn toch echt te menslievend om dit soort uitdrukkingen te gebruiken. :-K

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Da's vlakbij Zeeuws-Vlaanderen, wat inderdaad officieel nog steeds bij het zuiden van Nederland hoort, maar niet voor niets Vlaanderen in haar naam heeft... ;D

 

En even terug naar de vraag: Heb je er wel eens aan gedacht om aan iemand die schoenen of leerreparaties uitvoert te vragen of je tegen een kleine vergoeding diens (naai)machines mag komen gebruiken om ze zelf te maken. Als je dan voldoende materiaal inkoopt kun je volop experimenteren met je ontwerpen tot je tevreden bent. In een vorig leven was ik mode-ontwerpster en ik weet veel oud-studenten die een eigen collectie wilde opzetten het zo deden.

 

Of neem eens contact op met iemand als Collette Sol http://www.colettesol.com/nl/page/over-colette-sol en vraag haar heel lief of zij met je wil delen hoe zij begonnen is en waar ze haar eerste monsters heeft laten maken.

 

Ik heb regelmatig productie (van boeken uiteraard ;)) in Oost-Europa laten doen, maar heel bewust wel nadat de eerste druk in Nederland helemaal naar wens was en ik dus enkele precies goed gemaakte exemplaren als voorbeeld kon meesturen. Ik zou juist het uitwerken van mijn eerste ontwerpen/producten nooit zo ver weg laten doen, omdat je juist daarbij geen miscommunicatie wilt.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

alvast allemaal bedankt voor de reacties! ik heb crocs opgezocht maar vind er niets van terug wat ik zoek. Ik zoek een bedrijf(je) dat goedkoop schoenen maakt. Zoiets als in Hoi An. Het liefst de ballerina modellen. alle tips zijn nog steeds welkom!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.