Ik heb een nieuw product bedacht en omdat ik verder geen ervaringen heb met het produceren en op de markt zetten. Hb ik hulp gezocht bij het bedrijf Progres BV in Eindhoven.Nu wil ik graag weten of er iemand ervaring heeft met dit bedrijf ?
Ook heb ik nog een vraag over de geheimhoudingsverklaring. Hiervoor heb ik namelijk de naam van mijn product gegeven om op te nemen in het contract. Maar deze naam heb ik nergens vastgelegd.
Nu is mijn vraag of dit voldoende is of dat ik nog meer maatregelen kan nemen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hgvtilburg
hgvtilburg
Hallo,
Ik heb een nieuw product bedacht en omdat ik verder geen ervaringen heb met het produceren en op de markt zetten. Hb ik hulp gezocht bij het bedrijf Progres BV in Eindhoven.Nu wil ik graag weten of er iemand ervaring heeft met dit bedrijf ?
Ook heb ik nog een vraag over de geheimhoudingsverklaring. Hiervoor heb ik namelijk de naam van mijn product gegeven om op te nemen in het contract. Maar deze naam heb ik nergens vastgelegd.
Nu is mijn vraag of dit voldoende is of dat ik nog meer maatregelen kan nemen.
Alvast bedankt, Gijs
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4184-geheimhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag