Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Ondernemers in de wolken met nieuwe app
Korte samenvatting:
Nieuwsbericht | 20-06-2013
MKB-ondernemers kunnen voortaan gebruik maken van een nieuwe gratis app over cloud computing; het overal kunnen werken met verschillende ICT-diensten via internet. Het ministerie van Economische Zaken, MKB-Nederland en het ICT-platform ECP hebben op 20 juni 2013 tijdens de Week van de Ondernemer in Breda de app en website Cloudbewust.nl gelanceerd.
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Ik kreeg dit nieuws te horen van een collega vandaag. Ik had geen idee dat deze app. in de maak was. En, zonder dat ik daar notie van had of er over geïnformeerd was, staat ons forum in de footer van dat bericht. En dat vind ik dan toch wel stoer staan. Initiatiefnemers van deze app.: alsnog bedankt voor vermelding!
Nu nog afwachten wat ondernemers van de app. zelf vinden.....
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !