Hi,

Ik vraag me af of er higherlevel-bezoekers zijn die net als ikzelf willen leren programmeren. Ik ben een poosje geleden zelf online gestart met HTML/CSS via CodeAcademy maar het lijkt me veel leuker om dit samen met andere internet-enthousiastelingen te doen. Dat motiveert en je kunt ook nog eens volop van elkaars ervaringen leren.

Zelf woon ik in Amsterdam. Kent iemand clubs hier in de omgeving waar ik eens zou kunnen gaan kijken? Of zit jezelf in een vergelijkbare situatie? Lijkt me leuk hier een aantal avonduren per week mee bezig te zijn.

Alvast bedankt voor jullie tips!

Edmond

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41886-samen-leren-programmeren/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Mod edit: off topic geneuzel over wat wel en niet programmeren is afgesplitst en verplaatst naar de stamtafel.

In dit topic gaarne geen discussie of HTML/CCS wel of niet programmeren is, maar inhoudelijke reacties op de vraag van Edmond. Dank u!

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

• 0

Met initiatieven als W3Schools is er natuurlijk een enorm online aanbod ik vind het wel een leuk idee om samen te kijken of je je kennis op kunt vijzelen.

Maar programmeren begint niet bij het kloppen van code, maar programmeren begint bij het ontwerpen van je software. Het kloppen van code komt daarna.

Ik vind het op zich wel een leuk idee om eens een - al dan niet virtuele - casus op te zetten om die hier collectief te bouwen.

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

• 0

Als hier weinig animo is kun je het misschien ook vragen op phphulp of PFZ. Op deze plaatsen kun je ook in het nederlands terecht met vragen over programmeren, html, css etc.

Er is/was op zich wel animo van een paar leuke HL leden,maar waarschijnlijk komt TS hier niet meer terug na onzinnig geneuzel van een ander aantal HL leden...

Danny

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar