• 0

Fabrikant Viscose blend!!

Hi,

 

Ik ben sinds kort bezig met 2 andere vrienden met het oprichten van een t-shirt lijn (voorlopig alleen voor mannen) en we zijn

opzoek naar een goede fabrikant die viscose of een blend daarvan aanbiedt.

 

We hebben ons aangemeld op www.alibaba.com en hebben ook heel vaak rond gegoogled, maar omen niet echt ver.

 

We hebben wel gehoord dat fabrikanten in landen als China, india en Indonesie dit wel aanbieden, maar sinds wij studenten zijn kunnen we zulke reisjes (nog) niet financieren.

 

weet iemand nog een andere manier om in aanraking te komen met zulke fabrikanten?

 

Thank you!

 

 

ps: Het is belangerijk dat we niet duur uit komen per shirt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

ok, stel je komt in aanraking met zulke fabrikanten.

wat dan ?

'hallo chinese meneer, kunt u ons aan een paar 1000 ( of 100 om mij ) meter stof helpen ....??'

 

en dan ??

 

maar sinds wij studenten zijn kunnen we zulke reisjes (nog) niet financieren.

 

zo'n chinese meneer gaat jullie het heus zonder meer meegeven.

met ' .. ach betalen doe je later maar ... "

 

o ja en ook nog :

ps: Het is belangerijk dat we niet duur uit komen per shirt

 

dit valt bij mij in de categorie luchtkastelen-bouwers.

waar ik er hier ( in CN ) al heel veel van gezien en gesproken heb.

 

ga eerst werken, bouw wat op en kom dan hier, als je't kan betalen tenminste. ...

 

wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .

Link naar reactie
  • 0

 

dit valt bij mij in de categorie luchtkastelen-bouwers.

waar ik er hier ( in CN ) al heel veel van gezien en gesproken heb.

 

ga eerst werken, bouw wat op en kom dan hier, als je't kan betalen tenminste. ...

 

 

deze reactie valt bij mij in de categorie onbeschofte reacties :-\

 

TS komt hier met een vraag en wordt vervolgens afgebekt en als kleuter weggezet. Goed: het is een erg algemene vraag die wellicht beter past in de rubriek vraag en aanbod.

 

En als TS hier een tip krijgt voor een fabrikant dan is het aan hem om daarmee contact op te nemen en niet aan ene Willem uit China om de reactie van de fabrikant te bepalen. >:(

 

Misschien als TS zijn concept/T-shirt lijn wat nader kan toelichten hij wat betere reacties krijgt. ;)

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Kijk ook eens wat dichterbij naar Portugal of Turkije. De textielindustrie is daar ook goed op dreef en de reiskosten zijn veel beter te betalen.

 

 

Mijn eerste trip naar Portugal heb ik 11 fabrieken bezocht in 2 dagen.

 

Kosten:

 

66 euro retour van Weeze naar oporto

2 nachten a 26 pn incl niet te eten ontbijt. Maar buiten het hotelletje onbijten voor 4 euro incl veeeeel koffie

auto a 28 euro per dag en in totaal 46 benzine.

2 veel rijden,houden aan tijdschema en alles uitstekend voorbereiden,

75 euro spending money. waarvan 30 bij de mac :)

 

Kost dus geen fluit.

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

@ henkh

 

excuus, als het als onbeschoft gezien wordt.

mss een beetje bot, maar beetje bot ( of nog 10x erger ) zal ook de reactie hier (CN) zijn. en dan mss niet in woorden, maar wel in daden. en daar wil ik TS op voorbereiden.

ik kan mij verplaatsen in een chinese fabrikant en doe dat, om te spiegelen wat er zou kunnen gebeuren.

 

luchtkastelen-bouwers is iets waar tussenpersonen ( ik zelf vroeger ook ) mee te maken krijgen. het is handig om te weten dat tussenpersonen, of fabrikanten je zo kunnen zien. je kan dr op anticiperen.

 

eerst werken in deze branche en wat opbouwen lijkt mij ook een goed advies. 1e heb je dan wat geld om en een vlucht en de stoffen te betalen. 2e heb je meer ervaring en minder kans op fouten. stel dat je al je lieve geld in de verkeerde stof ( of 100 andere details ) steekt, dan ben je meteen terug bij af.

 

persoonlijk had ik graag wat duidelijke adviezen gehad, voordat ik aan mn china avontuur begon. het had me een hoop tijd, geld en energie kunnen besparen.

 

dweezy, ik wens je succes en ik hoop dat je dr wat mee kan en er dan ook wat mee doet.

wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik doe zaken in China en voor € 790,- heb je een retour Shanghai Inc. Hotel.

 

China is ook niet zo duur als het lijkt.

 

Fabrikanten zijn vaak pas in je geïnteresseerd als je groot inkoopt.

 

Vele gaan voor een paar duizend T-shirts niet de productie opstarten en als je wel kleinere afnamen in kan kopen dan koop je van een groothandel of een handelaar.

 

Ik importeer van diverse fabrieken uit China en vrijwel allemaal is een minimale afname van een 20 Ft container de minimale afname.

 

Succes.

 

Groet Robin Besselink

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.