• 0

Snelstart afboeken - Privé en zakelijk betaald!!!

Hallo,

 

Ik heb een probleem met het afboeken van een factuur (Snelstart).

 

Ik heb binnen een week 4 keer iets besteld van een webshop voor mijn onderneming, maar ik kreeg een gezamenlijke factuur van de leverancier.

 

Dus bestelling 1 + 2 + 3 + 4 = 1x factuur. De 4 bestellingen zijn via Ideal afgerekend.

 

Het probleem is dat ik de bestelling 1 en 2 privé heb betaald. De andere 2 zakelijk.

 

Hoe moet ik de factuur afboeken in Snelstart?

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Gr,

Cruxy

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0
Volgens mij heeft mijn situatie meer skills nodig dan wat op hun site staat.

Voor dit soort boekingen heb je hier genoeg aan om je skills op pijl te brengen ;)

 

In dit topic heb je ook al problemen met betalingen boeken van facturen :-\

 

Misschien handiger dat je privé en zaak wat meer uit elkaar houdt? En facturen in zijn geheel betalen is ook makkelijker te verwerken. Hoewel het boeken op meerdere grootboekrekeningen niet echt dramatisch moeilijk is maakt jouw manier van werken het inboeken wel omslachtiger.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Henk,

 

Jij hebt gelijk, maar soms moet jij het anders doen. De leverancier heeft zelf gekozen voor 1 factuur. Ik zou liever 4 facturen willen hebben.

 

In de andere topic dacht ik dat ik genoeg contamt geld bij mij had. Toen moest ik het resterend bedrag pinnen.

 

Ik hoop dat je wat hulp kan geven, anders moet ik wachten tot maandag voor de klantenservice.

 

Alvast bedankt.

Gr,

Cruxy

Link naar reactie
  • 0

Heel simpel. Als je de bankboeking doet, de factuur aanroepen. Bij de eerste betaling het daadwerkelijk betaalde bedrag invullen, Het betaalde stuk wordt afgeboekt. Bij de tweede betaling idem. Bij de derde betaling, die via privé bank loopt gewoon dat deel afboeken en de rest ook via privé. Het resultaat is heel simpel. De volledige factuur staat op het bedrijf. En het enige wat er gebeurt is dat privé opname uit het bedrijf zakt.

Link naar reactie
  • 0

Heel simpel. Als je de bankboeking doet, de factuur aanroepen. Bij de eerste betaling het daadwerkelijk betaalde bedrag invullen, Het betaalde stuk wordt afgeboekt. Bij de tweede betaling idem. Bij de derde betaling, die via privé bank loopt gewoon dat deel afboeken en de rest ook via privé. Het resultaat is heel simpel. De volledige factuur staat op het bedrijf. En het enige wat er gebeurt is dat privé opname uit het bedrijf zakt.

 

Hoi Herman,

 

Dankjewel voor de tweede keer vandaag. Het is uiteraard heel simpel. Mijn administratie is af.

 

Gr,

Cruxy

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.