• 0

Vergelijkingssite voor accountants?

Weet iemand of er op internet een plek is waarop Nederlandse accountants vergeleken worden m.b.v. meningen van klanten?

 

Dat soort vergelijkingssites bestaan voor veel diensten en producten zoals consumenten elektronica, verzekeringen, artsen, tandartsen, internet providers, etc. Maar ik heb niets kunnen vinden voor accountants.

 

Ik ben op zoek naar een nieuwe accountant, nadat de vorige me 1500 EUR in rekening bracht voor een privé + eenmanszaak aangifte inkomstenbelasting. Belachelijk. Ik zou graag andere mensen willen behoeden met dezelfde accountants in zee te gaan.

 

Als iemand zo'n vergelijkingssite als gat-in-de-markt-kans ziet: ga je gang :P

Weg met intermediairs! Freelancers en projecten. Direct gratis contact. http://neruni.launchrock.com/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Daarbij komt nog eens dat soortgelijke sites niet altijd onafhankelijk zijn. Dus het is maar de vraag of je echt het beste advies krijgt.

Het enige dat onafhankelijk is aan independer, is de pakkend gekozen naam. Verder is het altijd - ook voordat Achmea een meerderheidsbelang nam - een slimme tussenpersoon geweest die primair gericht was op het sluiten van polissen. Overigens doen ze daar tegenwoordig niet meer zo geheimzinnig over, al blijft het wel vreemd dat een Achmea-dochter via TV reclame de suggestie wekt dat ze andere verzekeraars "scherp" houden :)

 

Maar - back on topic -: welke vergelijkingssite is dan wel onafhankelijk, en welke garantie heb je sowieso dat je het beste advies krijgt, bij jou bijvoorbeeld?

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Garanties krijg je nooit, maar in mijn geval ben ik onafhankelijk omdat het voor mij niet uitmaakt als de ondernemer naar kantoor A, B of C gaat. Zoals ik ook op mijn website schrijf; wellicht blijkt dat de ondernemer helemaal niet wil overstappen maar gewoon ontevreden is over wat dan ook. Een gesprek met zijn huidige accountant kan dan een hoop oplossen.

 

 

www.nieuwe-accountant.nl | Kosteloos, onafhankelijk en persoonlijk advies bij uw keuze voor een nieuwe accountant!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.