Misschien is het topic wat misleidend, maar kon even iets anders bedenken.
Vandaag had ik een gesprek met een opdrachtgever van mij, deze man heeft een horeca zaak en wil voor het organiseren van een evenement op zoek gaan naar sponsors en donateurs.
Nu weet ik dat het hier op HL verboden is om geld te vragen, nu vroeg ik mij af of dit een huisregel is of een wet is.
Als dit in een wet is vastgelegd, zou ik graag willen weten welke wet dat is, op die manier kan ik samen met mijn opdrachtgever uitzoeken wat wel en niet mag. En of het wellicht slimmer is om een stichting op te richten en via de stichting om geld te vragen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Misschien is het topic wat misleidend, maar kon even iets anders bedenken.
Vandaag had ik een gesprek met een opdrachtgever van mij, deze man heeft een horeca zaak en wil voor het organiseren van een evenement op zoek gaan naar sponsors en donateurs.
Nu weet ik dat het hier op HL verboden is om geld te vragen, nu vroeg ik mij af of dit een huisregel is of een wet is.
Als dit in een wet is vastgelegd, zou ik graag willen weten welke wet dat is, op die manier kan ik samen met mijn opdrachtgever uitzoeken wat wel en niet mag. En of het wellicht slimmer is om een stichting op te richten en via de stichting om geld te vragen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42327-geld-vragen-voor-ondernemingevenement/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag