Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sktje
sktje
Beste lezer(s),
Via een bekende ben ik op dit forum terecht gekomen, uiteraard eerst de zoek functie gebruikt echter kwam ik niet tot het juiste resultaat.
Ik werk 40 uur per week bij mijn werkgever, hiernaast heb ik tevens een eenmanszaak.
Nadat de normale werktijden erop zitten, ga ik verder met mijn eenmanszaak, dit is tevens op de zelfde locatie.
Nu ben ik aan het kijken naar een nieuwe auto en vroeg ik mij af of het verstandig is om deze op de zaak te nemen of juist prive.
De auto die ik zou aanschaffen zou niet nieuw zijn, eerder uit 2007-2008 (Polo 1.4TDI - nieuwprijs €20.000) en op basis van financial lease.
Ik rijd dagelijks 150KM, 5 dagen per week.
Groeten,
Sander
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42513-auto-op-de-zaak-of-prive/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag