GertVersteeg Geplaatst: 4 september 2013 GertVersteeg 2 0 Geplaatst: 4 september 2013 Hallo, Ik ben nieuw op dit forum, en direct met een hele lastige vraag.. In 2011 heb ik iets ongelofelijk stoms gedaan: Door (destijds) een gebrekkige kennis over het onderwerp, heb facturen niet opeenvolgend genummerd. Hoe kan ik dit corrigeren, ik ben ten einde raad! Ik hoop dat iemand mij van een antwoord kan voorzien. Alvast bedankt! Link naar reactie
0 mmint Geplaatst: 4 september 2013 mmint 2,3k 100 Geplaatst: 4 september 2013 Welkom. Hoe heb je ze destijds genummerd? Link naar reactie
0 mmint Geplaatst: 4 september 2013 mmint 2,3k 100 Geplaatst: 4 september 2013 Zie net dat op Hallo je vraag al beantwoord is. Link naar reactie
0 Roel J Geplaatst: 4 september 2013 Roel J Retired Mod 7,6k 33 1476 Geplaatst: 4 september 2013 en ik kwam de vraag op nog een derde forum tegen dus gooien we hier maar een slotje op.. Link naar reactie
GertVersteeg
GertVersteeg
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, en direct met een hele lastige vraag..
In 2011 heb ik iets ongelofelijk stoms gedaan: Door (destijds) een gebrekkige kennis over het onderwerp, heb facturen niet opeenvolgend genummerd.
Hoe kan ik dit corrigeren, ik ben ten einde raad!
Ik hoop dat iemand mij van een antwoord kan voorzien.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag