(vrimibo) Een ondernemer wil ook wel eens even "los".

Aanbevolen berichten

Na ons offline-evenement van vorige week, heb ik morgen weer een meeting met mijn ouwe (huzaren) maten. Wordt er weer behoorlijk uit de pijpen van de ouwe Centurions gerookt en misschien graven we ook nog wel een schuttersputje!. Hebben jullie ook nog wat leuks in het weekend?

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als we dit topic een beetje ondernemers gerelateerd willen houden, dan stel ik voor dat we alleen weekend uitjes vermelden waar ook andere HL-leden uitgenodigd worden en welkom zijn !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Zondagavond een pre-launchparty* van de nieuwe toko - maandag (enigzins brak, waarschijnlijk) inschrijven bij de KvK!

* met zijn 3-en de kroeg in

Excuses daarvoor.

Niks daarvan - offtopic is offtopic! Mikky, gaat af! <3

Ja dat is waar natuurlijk. Alles is destijds verkocht aan Israel. Die hebben er in eerste instantie dieselmotoren ingegooid. Dat was overigens hier ook al een keer gedaan en daardoor kreeg de tank een behoorlijke upgrade. De rest van de tank was immers prima.

6_1231017730.jpg

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Niks daarvan - offtopic is offtopic! Mikky, gaat af! <3

;D

Ehmmm... Ik vermoed dat "we" even iets vergeten ? ? ? ?

Op de forumpage staat vermeld onder het board "off topic" :

Off Topic

Alle wandelgangpraat, smalltalk en fun m.b.t. ondernemersgerelateerde zaken is welkom in Off Topic

Beheerder: Mikky Vrolijk (Kermie)

Maar misschien zien jullie de vrimibo weekenduitjes als "ik als ondernemer ga wat leuks doen?" en is het "ineens" ondernemersgerelateerd? :P

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar