• 0

Ik ben dringend aan een nieuwe auto toe, alleen is de auto die ik op het oog heb momenteel niet in wit leverbaar. de dealer heeft wel een zwarte staan.

Nu wil ik op de auto bedrijfsreclame hebben. In mijn branche (schoonmaak) zie je overwegend witte auto's waarbij reclame er lekker uit spat. Ik twijfel hoe dat bij een zwarte is.

Iemand ervaring met bedrijfsreclame op een zwarte auto?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43029-bedrijfsreclame-op-zwarte-auto/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Ik rij nu bijna 2 jaar in mijn zwarte autootje, er is inmiddels een 2de bij gekomen en over een 3de denken we na :) maar al mijn scepsis is als sneeuw voor de zon verdwenen.

Afgelopen maandag weer benaderd via de mail door iemand in de trant van "ik heb uw auto zien staan in Zoetermeer, kunt u bij ons ook komen schoonmaken?" Tot nu toe alleen al door die reclame 5 nieuwe klanten er bij gekregen en dat voor een investering van nog geen 300 euro.

Nu gaan we een reclamebord plaatsen bij een sportclub. Bord komt op een superplek te hangen waar wekelijks zo'n 3000 mensen langs lopen naar de diverse andere clubs op het sportpark.

En hoewel het bord tussen allemaal "maagdelijk" witte borden komt te hangen durf ik het nu wel aan. :P

Ben benieuwd naar jullie reacties en belangrijker de reacties van de passanten ter plaatse. ;)

Zwarte visitekaartjes wordt de volgende stap. ;D

reclamebord.pdf

• 0

Reclamebord ziet er prima uit, net als je auto overigens. Zal lekker opvallen tussen die witte borden.

Nu alleen de klussen nog zwart, schijnt ook een aanzienlijk belastingvoordeel op te leveren ;D

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

• 0
Nu alleen de klussen nog zwart, schijnt ook een aanzienlijk belastingvoordeel op te leveren ;D

Voor onze activiteiten van de "witte werkster" hebben we sinds enige tijd een inspecteur van de BD als klant, ik zal hem eens vragen of hij het zonder factuur wil. ;D

bedankt voor het compliment. Ik ga dat zwart en groen toch verder ontwikkelen tot huisstijl, misschien ga ik wel "zwarte" facturen sturen. ;)

• 1

LOL. Met bedrukte auto's en reclamebord wil ik de pret niet drukken, maar wat staat op de andere reclameborden langs het veld aan informatie?

Je noemt een bedrijfsnaam en verwijst naar een (witte) placeholder website, terwijl klanten dus moeten bellen of mailen voor contact (ga de gebruikservaring van een mobiele klant eens na). 06 werkt natuurlijk prima, maar een vast 0182-nummer geeft netnummer-herkenning. Boskoop - Gouda - Waddinxveen zijn ook informatief.

De interpunctie en lettertypes van uitingen variëren...

...vanwaar de twee verschillende versies van reclameborden met grotere en kleinere www.?

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

• 2

Een QR-code kan ook handig zijn op het reclamebord. En uiteraard zorgen dat jouw bord altijd net iets schoner is dan al die anderen.

Gewoon een uurtje op een zaterdag/zondag vrijmaken om jouw reclamebord te zemen. Dan word jij zelf (en jouw auto) ook weer gezien door eventuele potentiele klanten ;)

• 0

Ha Henk,

Leuk bord.

Net gezien dat je het domein Rieelschoonmaak.nl (dus zonder streepje) ook hebt. Domeinen met streepjes zijn makkelijker te onthouden en makkelijker in te tikken op mobiele/tablet en die worden steeds meer gebruikt. Ik zou de streepjes nog even uit je naam en website (laten) halen op het bord. en dan de volgende auto's ook zonder streepjes doen.

Veel plezier met je nieuwe sportieve klanten.

Groet,

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

• 0

Domeinen met streepjes zijn makkelijker te onthouden en makkelijker in te tikken op mobiele/tablet en die worden steeds meer gebruikt.

Bedoel je niet domeinen zonder streepjes?

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

• 0
LOL. Met bedrukte auto's en reclamebord wil ik de pret niet drukken, maar wat staat op de andere reclameborden langs het veld aan informatie?

Bedrijfsnaam heel groot ennuhh: de rest is niet blijven hangen :-\ Zal morgen voor het poetsen even kijken. ;)

Je noemt een bedrijfsnaam en verwijst naar een (witte) placeholder website, terwijl klanten dus moeten bellen of mailen voor contact (ga de gebruikservaring van een mobiele klant eens na). 06 werkt natuurlijk prima, maar een vast 0182-nummer geeft netnummer-herkenning. Boskoop - Gouda - Waddinxveen zijn ook informatief.

Onze website is ons zorgenkindje. :P Komt ook een beetje doordat tot nu toe alle klanten binnen gekomen zijn via mond tot mond reclame en netwerken. En een paar door gericht flyeren op de lokale industrieterreinen.

Maar inderdaad past die website niet meer in het plaatje, gaan we snel wat aan doen.

Waddinxveen en Boskoop zijn onze thuismarkt, lekker dichtbij, korte reistijden en meerdere klanten op een industrieterrein is een ideale situatie. Zoetermeer is voor ons wat verder weg maar ook hier hebben we al diverse klanten dicht bij elkaar. Handig om werkzaamheden achter elkaar te plannen.

Wou zou jij adviseren om op het bord erbij te zetten? en in een grote of kleine letter?

Net gezien dat je het domein Rieelschoonmaak.nl (dus zonder streepje) ook hebt. Domeinen met streepjes zijn makkelijker te onthouden en makkelijker in te tikken op mobiele/tablet en die worden steeds meer gebruikt. Ik zou de streepjes nog even uit je naam en website (laten) halen op het bord. en dan de volgende auto's ook zonder streepjes doen.

Goed plan, morgen even bespreken met de plakker. ;)

Gewoon een uurtje op een zaterdag/zondag vrijmaken om jouw reclamebord te zemen. Dan word jij zelf (en jouw auto) ook weer gezien door eventuele potentiele klanten

Goed idee, kom er normaal op maandag en donderdagochtend maar in het weekend is het daar bomvol. :) Moet ik er wel heel vroeg heen om het eerste parkeerplekje te bezetten. ;D

• 0

Mijn punt is dat je op dit moment dubbel rieel schoonmaak (.nl) vermeldt, terwijl je klanten naar een 06-nummer en info-mailadres wilt leiden. Witte of zwarte facturen en nog altijd een plaatje als website, ach... dat is jouw keuze of prioriteitsstelling als ondernemer.

Wou zou jij adviseren om op het bord erbij te zetten?

Misschien de (vier) plaatsen of 'MKB offerte? Bel 06-12345678 of mail info@rxxxxsxxxxxmxxx.nl'. Op zo'n bord past ook niet alles en het hangt er vanaf wat je met een website doet en wat je uiteindelijk wilt bereiken met een boodschap.

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

• 0

Bedankt voor al jullie input, daar kan ik zeker wat mee. Ik moet zeker wat aan de uitstraling en de huisstijl van het bedrijf gaan doen en ook wat meer zaken gaan uitbesteden. ;)

Nu is het teveel hapsnap en gebeurt er alleen iets als er zich iemand meldt. En te veel gemakzucht van mijn kant, sinds de start in 2013 is de groei voorspoedig, komt het "aanwaaien" en ben ik te druk met het uitvoeren van het werk. :)

Het punt is gekomen dat ik zelf minder de werkvloer op moet en meer het bedrijf moet gaan sturen. :-\

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar