Ik ben meederheidsaandeelhouder van een BV die al vanaf de oprichting verlies maakt en waar praktisch geen geld meer in zit. Hoewel er -in mijn ogen- een kentering in de business te verwachten is, willen de minderheidsaandeelhouders zich terugtrekken en hun aandelen teruggeven om niet. Mijn vraag is: kan dat, of ben je altijd verplicht de waarde te betalen waarvoor de aandelen zijn uitgegeven, ergo € 1,- per stuk?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
XBright
XBright
Ik ben meederheidsaandeelhouder van een BV die al vanaf de oprichting verlies maakt en waar praktisch geen geld meer in zit. Hoewel er -in mijn ogen- een kentering in de business te verwachten is, willen de minderheidsaandeelhouders zich terugtrekken en hun aandelen teruggeven om niet. Mijn vraag is: kan dat, of ben je altijd verplicht de waarde te betalen waarvoor de aandelen zijn uitgegeven, ergo € 1,- per stuk?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43061-aandelen-overnemen-verliesgevende-onderneming/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag